×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

یک میلیون 650 عشایر و روستایی تحت پوشش بیمه

  • 796
  • 0
23اسفند
یک میلیون 650 عشایر و روستایی تحت پوشش بیمهیک میلیون 650 عشایر و روستایی تحت پوشش بیمه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی : طرح ملی بیمه اجتماعی محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال ۱۴۰۰ شروع کردیم و نمایندگان مجلس ردیف اعتباری بسیار محکم و قوی برای این طرح درنظر گرفته اند  

به گزارش پایگاه خبری تحول اجتماعی و خبرگزاری فارس،عبدالملکی، وزیر تعاون، کاررو رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: این وزارتخانه چهار کلان پروژه را درباره زندگی مردم پیگیری می‌کند و بیمه فراگیری برای اقشار کم درآمد یکی از این دسته موارد است.

وی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و ۶۵٠ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است که نگرانی ناترازی را در این صندوق نداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد:  این صندوق در حوزه سرمایه گذاری موفقیت عالی و خوبی دارد و در حوزه سودآوری نیز موفق عمل کرده است.

وی افزود: طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال ۱۴۰۰ شروع  کردیم و نمایندگان مجلس ردیف اعتباری بسیار مستحکم  و قوی برای این کار درنظر گرفته اند.

وی تاکید کرد: در این صندوق، حق  بیمه شدگان، ۱۰ درصد را دولت می پردازد، در این طرح بیمه افراد کم درآمد و محروم در سال اول، حق بیمه رایگان است و در ۵ سال آینده هر سال یک درصد حق بیمه را افراد پرداخت می‌کنند.

وی ابراز داشت: شبانه روزی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  پیگیر اجرای این طرح بودند همچنین یکی از عوامل محرک این طرح مسئولان کمیته امداد امام خمینی بودند.

پست قبلی
اشتغال زایی برای 800 سوخت بر با تلاش بنیا ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد