×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

نمایشگاه دستاوردهای تشکل ها و سمن های فعال استان هرمزگان

  • 629
  • 0
1شهریور
نمایشگاه دستاوردهای تشکل ها و سمن های فعال استان هرمزگاننمایشگاه دستاوردهای تشکل ها و سمن های فعال استان هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری قرارگاه تحول اجتماعی، اولین نمایشگاه دستاوردهای تشکل ها و گروه های جهادی استان هرمزگان همزمان با هفته مشارکت های اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری قرارگاه تحول اجتماعی، 26 مرداد ماه مصادف با هفته مشارکت های مردمی، اولین نمایشگاه دستاوردهای تشکل ها و گروه های جهادی استان هرمزگان با حضور مسئولین استانی و گروه های مردمی در تالار اداره کل فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، دراین مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه بهره گیری از مشارکت های مردمی از سیاست های مهم دولت سیزدهم است، دستگاه های اجرایی نیز در نقش پشتیبان و حمایت کننده طرح ها و برنامه ها می بایست سریعا وارد عمل شوند. وی اذعان داشت: همانگونه که در حوادث غیر مترقبه همچون سیل، زلزله و... تشکل‌های مردمی، جهادی و سمن‌ها  در حوزه های مختلف یاریگر مردم شریف استان و دستگاه ها بودند، بهره مندی از ظرفیت تشکل ها و گروه های جهادی می تواند راه گشای پیشرفت و تحول استان به خصوص در عرصه های اجتماعی و اقتصادی به شمار رود.  با توجه به اینکه در زمینه‌های اجتماعی، تخصصی بهداشتی و درمانی، محیط زیست، توانبخشی و بهزیستی، ورزش و جوانان، خیریه‌ها و امور آموزشی و فرهنگی، تشکل ها و گروه های جهادی مختلفی مشغول ارائه خدمت به مردم استان هستند، تخصصی شدن تشکل ها و سمن ها و گروه های جهادی را نقطه عطف اثرگذاری پایدار آنها بیان نمود، از اینرو با تاکید بر حفظ سرمایه های اجتماعی،  دستگاه های اجرایی به عنوان پشتیبان و حامی این تشکل ها و سمن ها و تسهیل شرایط فعالیت این سمن ها می توانند، در رقم زدن پیشرفت های آتی استان سهم بسزایی را داشته باشند . در این مراسم تجلیل از تشکل ها و گروه های جهادی فعال در استان نیز صورت گرفت. 

پست قبلی
ماده مخدر گل جزو پرفروش ترین مواد در فضای ...
پست بعدی
برگزاری جلسه شورای اجتماعی استان سمنان

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد