×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    33 05اسفند
  • تست

    تست

    37 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    398 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    304 10اردیبهشت

26منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد

  • 296
  • 0
16آذر
26منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد26منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که آسیب های اجتماعی استان سامان می یابد، از شناسایی ۲۶ منطقه پرخطر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل ازمهر،روح الله سلگی بعدازظهر دوشنبه در جمع نخبگان بسیجی استان با اشاره به آسیب‌های فرهنگی گفت: وجود یک میلیون و۲۰۰ هزار واحد ویلای اقامتی در مازندران سبک زندگی در این استان را تحت تأثیر قرار دارد و مازندران در هجوم طبقه متوسط شهری با رواج پدیده‌های فرهنگ غربی و افزایش آمار طلاق زخم دیده است.

وی با تبیین رویکرد جدید حوزه معاونت سیاسی امنیتی برای کاهش آسیب‌های حوزه اجتماعی افزود: مازندران در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پدافند غیرعامل به ترتیب رتبه‌های سوم و دوم کشور را حائز شد.

این مسئول با اظهار نگرانی از پیری جمعیت در مازندران ادامه داد: امسال در حوزه جوانی جمعیت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سلگی با اشاره به موفقیت مازندران در شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در ۲۶ منطقه پرخطر افزود: با هدف کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی طرح‌های ویژه ای در استان در دست اجرا است.

این مسئول با تاکید بر عزم قاطع مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای حل چالش‌های بنیادی استان گفت: درپیگیری این رویکرد اتاق معاونت سیاسی امنیتی استانداری به اتاق کار تبدیل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان بسیج برای هم افزایی در ابعاد مختلف خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج جهان‌شمول و اقتدار آفرین است و‬ مدیران باید با فرهنگ بسیجی به دل مشکلات بروند و موانع توسعه کشور را رفع کنند. ‏

وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از حاکمیت افکار لیبرالی در عرصه اجرایی طی چند سال گذشته افزود: گفتمان دولت سیزدهم مردم محوری و کار وتلاش برای گره گشایی از مشکلات است.

پست قبلی
نرخ شیوع اعتیاد در بانوان پایین است
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد