×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    412 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی است

  • 170
  • 0
21آذر
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: حوزه اجتماعی خصوصا آسیب های اجتماعی در حاشیه قرار گرفته است و نیازمند برنامه ریزی جهت کاهش آسیب در جامعه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، حسین نجفی در جلسه شورای مشورتی با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه اهداف و فعالیتهایی بهزیستی زیاد است و در این میان علاوه بر آموزش و بازآموزی کارشناسان نیازمند بازسازی منابع محیطی و فیزیکی هستیم، افزود: در سالهای اخیر تلاش شده است حقوق و مزایای کارکنان افزایش یابد که افزایش حقوق کارکنان بهزیستی با توجه به نوع ونحوه فعالیت نیاز به بازنگری دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای حل جدی مسائل و مشکلات الخصوص آسیب های اجتماعی باید به سمت شفاف سازی حرکت کنیم و آمار و عملکرد  رابه صورت واقعی بیان کنیم.

نجفی به اسکن عنبیه برای مقابله با متکدیان اشاره کرد و گفت: احراز هویت از طریق عنبیه جدیدترین فناوری است که این امکانات از طریق سازمان اجتماعی کشور برای استان زنجان تامین شده است

پست قبلی
رفتارهای اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد