×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    412 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

ضرورت مهارت آموزی نوجوانان مقیم مرکز اصلاح و تربیت در مقابله با اعتیاد

  • 358
  • 0
9آبان
ضرورت مهارت آموزی نوجوانان مقیم مرکز اصلاح و تربیت در مقابله با اعتیادضرورت مهارت آموزی نوجوانان مقیم مرکز اصلاح و تربیت در مقابله با اعتیاد
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: نوجوانان مقیم مراکز اصلاح و تربیت و خانواده آن‌ها، سخت نیازمند مهارت آموزی و دانش افزایی در زمینه پیشگیری از اعتیاد هستند زیرا این افراد در محیط‌های ناسالم رشد یافته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در سومین نشست کارگروه راهبردی تدوین بسته آموزشی نوجوانان مقیم کانون‌های اصلاح و تربیت، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان مقیم مراکز اصلاح و تربیت و خانواده آن‌ها، سخت نیازمند مهارت آموزی و دانش افزایی در زمینه پیشگیری از اعتیاد هستند زیرا این افراد در محیط‌های ناسالم رشد یافته یا موادمخدر را مصرف کرده یا کاندید استفاده از آن هستند.

وی ادامه داد: از این رو آموزش مهارت‌های زندگی و خود مدیریتی و تاب آوری به آنان، برای اداره‌کل فرهنگی و نیز ارتقاء سلامت روانی جامعه در جهت پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی، اهمیت بسزایی دارد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد بیان کرد: در همین راستا برنامه تولید بسته آموزشی تخصصی نوجوانان و جوانان و والدین آنها که مقیم مراکز اصلاح و تربیت هستند در کار مشترک بین دستگاهی با مشارکت یونیسف، سازمان زندانها و ستاد مبارزه با موادمخدر در دستور کار این اداره کل قرار داشته و سومین نشست هماهنگی اجرایی آن با حضور نمایندگان دستگاه های یادشده در اداره‌کل فرهنگی و پیشگیری ستاد برگزار شد.

اسماعیلی افزود: در این نشست طرح های پیشنهادی اساتید، تأیید و مقرر شد جمع بندی پایانی پس از تجمیع نهایی طرح های پیشنهادی به اداره‌کل فرهنگی و پیشگیری برای انجام گام اجرایی هماهنگی با دفتر روابط‌ بین‌الملل ستاد، ارائه شود.

پست قبلی
زنان آسیب‌پذیر تحت حمایت استانداری خ ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد