×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    412 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است

  • 381
  • 0
7آذر
تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی استتفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تفکر بسیجی به عنوان عامل مهم کاهش و بازدارنده آسیب‌های اجتماعی نام برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از گزارش خبرگزاری تسنیم از  کیش ، علی فائقی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به‌مناسبت آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به رویکرد انقلابی، فرهنگی و تقویت بصیرت لازم داریم که همه این ارزش‌ها در تفکرات بسیجیان نهادینه شده است.

وی ادامه داد: بسیج مکتب عبادت مخلصانه است و از ابتدای تشکیل تاکنون با خدمت صادقانه به نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، معنای واقعی "بسیج لشکر مخلص خداست" را به نمایش گذاشته‌اند.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، بسیج به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی، در برنامه‌های راهبردی و استراتژیک نظام برای حل مشکلات و تامین نیازهای کشور گام‌های موثری برداشته است.

وی یادآور شد: تعامل و همدلی سازمان‌ها و نهادها به ویژه همراهی اقشار مختلف مردم کیش با ‌نیروهای بسیجی، نقش مهمی در حفظ امنیت، آرامش و ایجاد محیطی پاک و سالم برای ساکنان کیش، مسافران و گردشگران این منطقه دارد.

فائقی تصریح کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام مسئولان باید نسبت به ترویج تفکر بسیجی با هدف کمک به ارزش‌های انقلاب اقدام کنند و این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

  احساس مسئولیت و تعهد در برابر آحاد جامعه را مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج‌ است  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش هم در این دیدار بر لزوم اهمیت همکاری دو جانبه بسیج و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار محمد میرزاده، با اعلام اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه مقابله با اعتیاد در سطح جزیره کیش به همکاری یکدیگر نیازمندیم، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این جزیره باید در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود با یکدیگر هماهنگ و همسو باشند.

وی، احساس مسئولیت و تعهد در برابر آحاد جامعه را مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج برشمرد و گفت: اهمیت حفظ وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی، در دستور کار بسیجیان دلاور قرار دارد.

  جنگ تحمیلی با روحیه بسیجی دلاور مردان ایرانی به موفقیت رسید

شهردار قشم گفت: روحیه بسیجی حاکم در دوران دفاع مقدس به عنوان رمز موفقیت دلاور مردان ایران در جنگ نابرابر هشت ساله بود.  

میرداد میردادی در حاشیه عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهر قشم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  قشم، اظهار داشت: امروز هم برای گذار از مشکلاتی که دشمنان نظام برای ایران عزیز رقم زده‌اند به روحیه بسیجی و اقدامات جهادی  نیازمندیم.

وی با اعلام اینکه استکبار جهانی در طول افزون بر 42 سال گذشته همه‌گونه ترفندی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تجربه کرده است، افزود: وحدت مردم ایران و پیروی از فرمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در زمینه پایداری در برابر ظلم استکبار جهانی، ما را در برابر همه فتنه‌ها تا به امروز سرافراز نگه‌داشته است.

به گفته شهردار قشم، تقویت این روحیه و تلاش مضاعف در کسب علم و دانش و تکیه بر تولید محصولات با ارزش مهمترین وجه مقابله با دشمنی‌های مستکبران است و جوانان بسیجی باید خود را به علم روز و تحصل فناوری‌های مدرن مجهز کنند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: همه ما باید یاد و خاطره دلاورمردان و بانوان بسیجی این سرزمین را که از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه در دوران سخت جنگ تحمیلی توانستند با اتکا به الطاف الهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنند را قدربدانیم.

میردادی همچنین بر خدمت صادقانه و بی منت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکیدی کرد.

شایان ذکر است، آیین عطرافشانی و غبار روبی مزاز شهدای گلگون کفن گمنام در شهر قشم به همت پایگاه شهید الله دادی شهرداری قشم و با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری قشم برگزار شد.

پست قبلی
کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح‌ها در حوز ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد