×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

راه حل مواجهه درست با آسیب‌های اجتماعی هموار کردن قانون است

  • 274
  • 0
22آبان
راه حل مواجهه درست با آسیب‌های اجتماعی هموار کردن قانون استراه حل مواجهه درست با آسیب‌های اجتماعی هموار کردن قانون است
عضو شورای اسلامی شهر تهران معتقد است که باید با هموار کردن قانون و حمایت درست از کسانی که در خط مقدم آسیب‌های اجتماعی هستند، سعی در التیام زخم‌ها و دردهای قدیمی تهران داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران با اشاره به حضور شب گذشته‌اش در گرمخانه بانوان شوش و حاشیه شهر تهران، در صفحه شخصی خود نوشت:

تا ساعتی قبل به همراه تعدادی از فعالان اجتماعی و مددکاران دلسوز در «گوشه فراموش شده» ‎تهران بودم.

در ابتدای شب به گرمخانه بانوان در میدان شوش رفتم. سختی‌ها و تلاش‌هایی که برای بهبود وضعیت زنان آسیب دیده و آسیب پذیر در این منطقه انجام می‌شود، ستودنی است.

‏با نگاه دقیق‌تری که نتیجه این بازدید بود، بلافاصله به خلازیل رفتیم. سر زدن با پاتوق‌های شبانه، بررسی وضعیت اسکان، سلامت و بهداشت اهالی، اولویت اولم بود ولی بعد از مشاهده واقعیت‌های پنهان شده خلازیل، به این نتیجه رسیدم که با مشکلی چندبعدی مواجهیم.

برای برطرف کردن ریشه‌ای این مشکل که در هر لحظه در حال بازتولید خودش است، نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه‌های مسئول است.

باید با هموار کردن قانون و حمایت درست از کسانی که در خط مقدم این مسائل در حال کوشش اند، سعی در التیام زخم‌ها و دردهای قدیمی تهران داشت.

پست قبلی
استفاده مناسب از ابزار هنر می تواند به کا ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد