×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

جامعه انزلی در حوزه آسیب های اجتماعی غیر مسئول نیست

  • 254
  • 0
26مهر
جامعه انزلی در حوزه آسیب های اجتماعی غیر مسئول نیستجامعه انزلی در حوزه آسیب های اجتماعی غیر مسئول نیست
نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه جامعه انزلی  در حوزه آسیب های اجتماعی غیر مسئول نمی داند، گفت: کودکانی که امروز در خیابان ها هستند و زندگی سختی داشتند، زمانی میرسد که آنها بزرگان و اندیشمندان این کشور را تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از خبرگزاری خانه ملت احمد دنیامالی، ایشان در جمع همایش بنیاد کودکان ساحل بهشتی گفت؛خوشحالم در شهری زندگی می کنم که دردمندانی وجود دارند که به موضوع کودکان می پردازند و برای کودکان دل می سوزانند و تلاش می کنند و اینکه یک خانواده این مجموعه را تشکیل داده بسیار آموزنده است زیرا با دست خالی و کمترین امکانات کار های بزرگی را به سرانجام‌ رساندند.

 نماینده مردم انزلی در  مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛ در دنیایی زندگی می کنیم که اجحافات زیادی در حق کودکان می شود و رسانه ها باید در دنیا کنونی زبان دفاع کودکان باشد و متاسفانه این امر اتفاق انجام نشده است زیرا اکثر قوای رسانه ها در دست ابر قدرت هایی است که این فجایع به دست آنان اتفاق می افتد.

دنیامالی همچنین با تجلیل از بنیانگذاران و فعالان بنیاد کودکان ساحلی بهشتی گفت؛ خوشحالم در شهری زندگی می کنم که دردمندانی وجود دارند که به موضوع کودکان می پردازند و برای کودکان دل می سوزانند و تلاش می کنند و اینکه یک خانواده این مجموعه را تشکیل داده بسیار آموزنده است زیرا با دست خالی و کمترین امکانات کار های بزرگی را به سرانجام‌ رساندند.

نماینده مردم انزلی با تاکید بر نقطه مثبت جامعه انزلی در بخش آسیب های اجتماعی عنوان کرد؛ جامعه انزلی خودش را در حوزه آسیب های اجتماعی غیر مسئول نمی داند به جهتی که در شهری مانند تهران کار کرده ام می دانم که در شهر های بزرگ کمتر به این موضوع پرداخته می شود و سیمای دردناک کودکان کار بسیار زیاد است.

دنیامالی همچنین در ادامه صحبت های خود افزود ؛ کودکانی که امروز در خیابان ها هستند و زندگی سختی داشتند، زمانی میرسد که آنها بزرگان و اندیشمندان این کشور را تشکیل می دهند و بسیار از این موارد وجود داشته اشت.

نماینده مردم انزلی همچنین با اشاره بر فعالیت های بهزیستی تاکید کرد؛ اینکه در غرب گیلان پیشگام هستیم خوب است اما کافی نیست و جای کار بیشتری داریم زیرا سیستم بهزیستی منابع اش محدود است و بهتر است مردم و سازمان های مردمی را به این سمت سوق دهیم و نه فقط به صورت مادی بلکه حس هم نوعی و مسئولیت را به این حوزه تزریق کنیم تا انزلی را به عنوان شهر دوستدار کودک به صورت عملی معرفی کنیم. 

دنیامالی با تاکید بر فرهیختگی یک اجتماع افزود؛ یک زمانی در شهر ما خشونت حرف اول را می زد خوشحالیم که توانستیم با کمک مردم بخش بزرگی از این مشکل را حل کنیم و باید جامعه انزلی را به سمت فرهیختگی سوق دهیم./

پست قبلی
تلاش فراکسیون زنان مجلس برای تحقق بیمه زن ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد