×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

مهمترین علت‌های طلاق از سه سال پیش تا امروز

  • 281
  • 0
24آبان
مهمترین علت‌های طلاق از سه سال پیش تا امروزمهمترین علت‌های طلاق از سه سال پیش تا امروز
رئیس دبیرخانه رصدآسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها می‌گوید: مهمترین علل طلاق از سه سال پیش تا الان، عدم مسؤلیت پذیری، بی‌توجهی و کمبود مهارت‌های سازگارانه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از  خبرآنلاین، فاطمه رضوان مدنی، رئیس دبیرخانه رصدآسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: مهمترین علل طلاق از سه سال پیش تا الان، عدم مسؤلیت پذیری، بی توجهی و کمبود مهارت‌های سازگارانه بوده است.

 

او ادامه داد: اگر بخواهم به تفکیک سال به سال بگویم به این شرح است: در سال ۱۳۹۷ :۱ -عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۶۰ درصد در رتبه اول، ۲ –بی‌توجهی با ۲.۷۹ درصد در رتبه دوم و کمبود مهارته‌ای سازگارانه با ۲.۶۳ درصد در رتبه سوم هستند. در سال ۱۳۹۸ :۱ -عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۵۵ درصد در رتبه اول، ۲ –بی‌توجهی با ۳.۱۳ درصد در رتبه دوم و کمبود مهارت‌های سازگارانه با ۲.۹۵ درصد در رتبه سوم هستند. در سال ۱۳۹۹ :۱ -کمبود مهارت‌های سازگارانه با ۳.۵۸ درصد در رتبه اول، ۲ -عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۵۴ درصد در رتبه دوم و بی‌توجهی با ۲.۹۹ درصد در رتبه سوم است.

پست قبلی
تلاش برای ارائه بسته حمایتی به خانواده&zw ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد