×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    412 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت فرهنگ اصیل اسلامی

  • 284
  • 0
15آذر
کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت فرهنگ اصیل اسلامیکاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت فرهنگ اصیل اسلامی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تقویت فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل ازمهر،حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: نقش دین در سالم‌سازی جامعه بسیار برجسته است.

وی با اشاره به آزادسازی ۲۴ نفر از زندانیان اردبیل به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) تصریح کرد: پایبندی به اصول و احکام الهی و اسلامی نقش مؤثری در پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضرورت تقویت نهادهای فرهنگی در همکاری بیش از پیش با خانواده‌ها را یادآور شد و گفت: تقویت فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی در بین نسل‌های آینده و قشر جوان و نوجوان اهمیت بالایی دارد.

حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: در همین راستا اجرای جشن‌های گلریزان در مدارس و دانشگاه‌ها با هدف آشنایی قشر کودک، نوجوان و جوان با فرهنگ گذشت و کمک به همنوع می‌تواند نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد دیه استان اردبیل خاطرنشان کرد: امروز و به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) تعداد ۲۴ نفر از محکومان جرایم مالی با مبلغ محکومیت ۱۸ میلیارد تومان با کمک ستاد مردمی دیه استان، گذشت خود شکات، تسهیلات بانکی و نیز کمک قضات محاکم با صدور حکم تقسیط و اعسار از زندان‌های استان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام کثیرلو اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ نفر از زندانیان استان با کمک خیرین از طریق ستاد مردمی دیه استان اردبیل از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

وی از اعتماد مردم ولایی استان به ستاد مردمی دیه در زمینه اهدای کمک‌های مالی خود برای آزادسازی محکومان جرایم غیرعمد و مالی به ویژه از نقش بانوان در اهدای این کمک‌ها به ستاد دیه استان قدردانی کرد و ادامه داد: ستاد دیه استان نیز در پاسخ به اعتماد مردم تمام تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرد تا این کمک‌ها برای آزادی محکومان مالی و غیرعمد بی‌بضاعت و نیازمند تعلق گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در این زمینه با تشکیل کارگروهای مختلف به دقت و پس از تحقیق و بررسی‌های فراوان اقدامات برای آزادی زندانیان انجام می‌شود.

پست قبلی
آیا زخم "کودکان کار" با قرارگاه ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد