×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

زاکانی:زباله گردی در تهران جمع می شود.

  • 299
  • 0
15فروردین
زاکانی:زباله گردی در تهران جمع می شود.زاکانی:زباله گردی در تهران جمع می شود.
شهردار تهران گفت:احداث ۸ مرکز " ام آر اف" امسال در دستور کار قرار گرفته است، به صورتی که از در منزل تا آرادکوه مدیریت به پیمانکار واگذاری می شود تا از این راه، مسئله زباله گردی نیز در شهر تهران جمع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحول اجتماعی و خبرگزاری ایسنا، زاکانی در جلسه علنی شورای شهر تهران در ار ائه گزارشی با اشاره به تقارن آغاز سال و قرن جدید با مهمانی ماه مبارک رمضان و تبریک این ایام گفت:  شورای ششم و شهرداری تهران در ساالی که گذشت تلاش کرد آنچه که مورد توجه به اهداف عالی و پیشبرد امور در شهر تهران است در دستورکار خود قرار دهند و تلاش شد با مدیریت جهادی به سوی مسیری برود و آنچه که در جمع به عنوان سه ضلعی شهر، شهروند و مدیریت شهری است بیشترین سود به شهروندان برسد.

وی افزود: تلاش شد برای مردم رفاه، آسایش امنیت، ایمنی، سلامت، نشاط، معیشت و گشایش اقتصادی در حوزه های مختلف به ارمغان آورده شود، تلاش شد در نیمه سال گذشته که مسئولیت به مدیریت شهری جدید منتقل شد گفتمان حاکم؛ پیشرفت و خدمت به مردم باشد و این امر از طریق مدیریت مشارکتی با محوریت مردم و نخبگان پیگیری شود.

شهردار تهران  افزود: سال گذشته با اصلاحیه ای ۳۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری تهران تعیین شد که از این رقم ۳۰ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان نقدی و ۷۵۴۰ میلیارد تومان غیرنقد بود. براساس آخرین گزارشها ۳۴ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان قطعا کارسازی شده و ۳۵۰ میلیارد تومان هم در دست پرداخت است که به صورت غیرنقدی قلمداد می‌شود و احتمالا وصول آن تا اردیبهشت ماه منتهی می شود؛ اما عملا آنچه که در حال حاضر مسلم است ۳۴ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان است که کارسازی شده یعنی تحقق ۹۳ درصدی بودجه که در سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

شهردار ادامه داد: سال ۱۴۰۰ تحقق بودجه حدود ۷۰ درصد بود. اگرچه برای سال گذشته با مانع هایی مواجه بودیم از جمله اینکه مقرر بود املاک را در بورس عرضه کنیم که امیدواریم در همین روزهای ابتدایی سال این مانع ها را برداریم اگر با این مانع ها رو به رو نمی شدیم شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه بودیم. تحقق ۶۲.۵ درصدی در حوزه غیرنقد را در سال گذشته داشتیم و عملا ۳.۲ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که نشان می دهد شهر تهران ظرفیتهای بسیاری دارد و در حال حاضر در مسیر  صحیحی حرکت می کند.

علیرضا زاکانی تاکید کرد: از طریق کانونهای ارزیابی انقلاب بزرگی را در مجموعه شهرداری تهران رقم زدیم به شکلی که امروز مدیریت جدید در این مجموعه استوار شده است در شش ماه اول کار خود بیشترتلاش از معطوف به تامین منابع مالی کردیم و هدفگذاری های بلند مدت را در سال جاری پیگیری خواهیم کرد. خوشبختانه بودجه مناسبی در شورای شهر تهران بسته شده است که در سه سقف تعیین شده، سقف اول تا ۵۰ هزار میلیارد، سقف دوم تا ۶۰ هزار میلیارد و سقف سوم نیز بیش از ۶۰ هزار میلیارد خواهد بود. به لطف الهی تلاش خواهیم کرد که از ۶۰ هزار میلیارد تومان به عنوان سقف تعیین شده بگذریم و از این طریق برای مردم گشایش خوبی فراهم کنیم

پست قبلی
اعزام بیش از دو هزار نوجوان به مناطق عمل ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد