×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

اعطای کمک بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله خراسان شمالی

  • 273
  • 0
14تیر
اعطای کمک بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله خراسان شمالیاعطای کمک بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله خراسان شمالی
بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اعطای کمک بلاعوض به مددجویان آسیب دیده از زلزله در شهرستان های گرمه و جاجرم خبر داد.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار کرد: میزان کمک بلاعوض به منازل کاملاً تخریب شده زلزله گرمه و جاجرم ۲۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: برای منازل منازل آسیب دیده مددجویان نیز کمک بلاعوض پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم اکنون ۵۱ خانوار روستایی و ۲ خانوار شهری در شهرستان جاجرم منازل آنها به صورت کامل تخریب شده است و ۳۹ خانوار روستایی نیز در شهرستان گرمه نیازمند احداث مسکن هستند.

وی ادامه داد: ۸۴ واحد مددجویان شهرستان جاجرم و ۲۷ واحد مددجویان شهرستان گرمه به دلیل زلزله نیازمند تعمیرات هستند که کار این پروژه‌ها اکنون در حال انجام است.

الهی راد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آسیب دیدگان از زلزله گفت: تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی بین خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری مراکز نیکوکاری نیز بیش از هفت هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۸۷ میلیون تومان بین این خانوارها توزیع‌شده است.

الهی راد همچنین از توزیع بیش از ۹۰ دستگاه کولرآبی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان بین مددجویان آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.

پست قبلی
فعالیت کانون‌های مساجد مبتنی بر گام ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد