اعطای کمک بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله خراسان شمالی

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار کرد: میزان کمک بلاعوض به منازل کاملاً تخریب شده زلزله گرمه و جاجرم ۲۰ میلیون تومان است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: برای منازل منازل آسیب دیده مددجویان نیز کمک بلاعوض پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم اکنون ۵۱ خانوار روستایی و ۲ خانوار شهری در شهرستان جاجرم منازل آنها به صورت کامل تخریب شده است و ۳۹ خانوار روستایی نیز در شهرستان گرمه نیازمند احداث مسکن هستند.

وی ادامه داد: ۸۴ واحد مددجویان شهرستان جاجرم و ۲۷ واحد مددجویان شهرستان گرمه به دلیل زلزله نیازمند تعمیرات هستند که کار این پروژه‌ها اکنون در حال انجام است.

الهی راد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آسیب دیدگان از زلزله گفت: تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی بین خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری مراکز نیکوکاری نیز بیش از هفت هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۸۷ میلیون تومان بین این خانوارها توزیع‌شده است.

الهی راد همچنین از توزیع بیش از ۹۰ دستگاه کولرآبی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان بین مددجویان آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.

ارسال شده در دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۲ بعد از ظهرتوسط مهرداد کلاته