×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    48 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    411 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

بازسازی و اصلاح سیستم شبکه آب و فاضلاب محلات بافت فرسوده( کوی ملت ) استان هرمزگان

  • 400
  • 0
29مرداد
به گزارش پایگاه خبری قرارگاه تحول اجتماعی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان اظهارداشت: اصلاح و بازسازی سیستم شبکه آب و فاضلاب محله کوی ملت (دوهزار) در دستور کار دولت مردمی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری قرارگاه تحول اجتماعی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان اعلام کرد: اصلاح و بازسازی سیستم شبکه آب و فاضلاب محله کوی ملت (دوهزار) در دستور کار دولت مردمی قرار دارد. عبدالحمید حمزه پور 22/ 05/ 1401 در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست های مردمی محله کوی ملت در بازدید استاندار هرمزگان اظهار داشت: بافت های فرسوده شهر بندرعباس بدلیل کمبود امکانات و تسهیلات کافی  و زیرساخت های مناسب، زندگی مردم محلات مستعد پیشرفت را  با مشکل مواجه کرده است بطوریکه نبود زیرساخت سیستم شبکه آب و فاضلاب می تواند معضلاتی نظیر ایجاد آلودگی محیطی، ، آلودگی بصری از سیمای محله، و همچنین مشکل در عبور و مرور و بروز انواع بیماری ها را به همراه داشته باشد،  از اینرو وی مطرح نمود : اجرای کامل طرح بازآفرینی شهری می تواند مسئله اجرای شبکه های آب و فاضلاب محلات بافت فرسوده بویژه محله کوی ملت را برطرف نماید. " حمزه پور"همچنین اجرای شبکه گذاری در معابری که بلحاظ فنی و اجرایی مناسب باشد را نیز بیان نمود.  

پست قبلی
مشاغل آسیب دیده از سیل احیا می شوند.
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد