×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

مشاغل آسیب دیده از سیل احیا می شوند.

  • 210
  • 0
22مرداد
مشاغل آسیب دیده از سیل احیا می شوند.مشاغل آسیب دیده از سیل احیا می شوند.
ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از مناطق و روستاهای سیل‌زده شهرستان فیروزکوه و دماوند بازدید کرد و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل از فارس، ترکمانه در جریان این بازدید از احیای کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از سیل بیان داشت: علاوه بر برنامه‌های در دستور کار برای ایجاد اشتغال در فیروزکوه، ۱۰۰ طرح اجتماع‌محور جدید نیز در مناطق سیل‌زده صورت میگیرد.

وی اظهار داشت: همچنین با استقرار نیروهای جهادی، بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده نیز به زودی شروع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به وجود گل‌و‌لای در باغات فیروزکوه و دماوند گفت: هماهنگی‌های لازم انجام گرفته تا با به‌کارگیری بیل‌های مکانیکی، گل‌ولای موجود از باغات کشاورزی خارج شود.

وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچون دفعات قبل قسمتی از لوازم خانگی آسیب‌دیده و از بین رفته مردم را تامین و به آن‌ها تحویل خواهد داد.

ترکمانه ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام همچنین نسبت به تامین تعدادی از دام‌های تلف شده در جریان سیل متعهد است و خسارت دامداران و کشاورزان را جبران خواهد کرد.

ترکمانه با تاکید بر خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل‌زده فیروزکوه بیان داشت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت اعلام نیاز استانداری و فرمانداری، یکی از بیمارستان‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و مستقر شود.

مدیرعامل بنیاد برکت در انتها گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل در فیروزکوه و دماوند، اقلام ضروری اولیه از جمله آب آشامیدنی و مواد غذایی به این مناطق ارسال گردیده است.

پست قبلی
بالغ بر 400 هزار نفر حاشیه نشین در تهران ...
پست بعدی
تبیین جلسات بیانات خوانی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد