×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

عزم نمایندگان مجلس برای بالابردن مستمری مددجویان کمیته امداد

  • 320
  • 0
18اسفند
عزم نمایندگان مجلس برای بالابردن مستمری مددجویان کمیته امدادعزم نمایندگان مجلس برای بالابردن مستمری مددجویان کمیته امداد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل جلسات ویژه برای بالا بردن مستمری مدد جویان از سوی نمایندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحول اجتماعی و خبرگزاری فارس، جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد درباره افزایش مستمری کمیته امداد گفت:از ابتدای انقلاب تا به الان حمایت از مستضعفان اولویت اول مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی بوده است و مجلس انقلابی به این موضوع توجه ویژه دارد.

 محمود زاده در ادامه گفت: یکی از نگرانی هایی که من و دیگر همکارانم در مجلس شورای اسلامی داریم این است که مستمری مددجویان کمیته‌امداد به میزانی باید افزایش یابد که بتواند نیازهای اولیه این خانواده‌ها را تامین کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه براساس مصوبه کمیسیون تلفیق افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد حدود 22 درصد در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: خواسته کمیته امداد به عنوان نهاد متولی رسیدگی به امور محرومان که با استفاده از محاسبات دقیق علمی و تجربی به دست آمده، افزایش 40 درصدی مستمری پرداختی به مددجویان است.

وی  با اظهار امیدواری برای تصویب افزایش مستمری مددجویان به میزان حداقل 40 درصدی تاکید کرد: بنده بدین قضیه آگاه هستم که مستمری مددجویان کمیته امداد کفایت نمی کند اما با گفت و گوها و جلساتی که در مجلس داشتیم تصمیماتی در جهت افزایش بودجه و مستمری مددجویان گرفتیم که باید در صحن علنی نیز  به تصویب برسد.

پست قبلی
نظام پرستاری 10 هزار مراقب کودک و سالمند ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد