×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

راه اندازی اورژانس دانش آموزی در رشت

  • 240
  • 0
9آبان
راه اندازی اورژانس دانش آموزی در رشتراه اندازی اورژانس دانش آموزی در رشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز گیلان، مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش کشور امروز در رشت گفت : یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در اجرای برنامه ملی نماد امروز در استان گیلان همزمان با سراسر کشور شاهد هستیم ، راه اندازی خط ملی ۱۵۷۰ ، برای ارتباط سریع و مداخله به موقع همکاران ما در فوریت‌های روانی واجتماعی دانش آموزان، خانواده آن‌ها و همکاران است.

مسعود شکوهی افزود : در مرحله اول ، از ۸ صبح تا ۸ شب به مدت ۱۲ ساعت ، همکاران ما ، خدمات مشاوره‌ای به ویژه فوریت‌های روانی دانش آموزان را ارائه می‌دهند.

راه اندازی اورژانس دانش آموزی در رشتوی اضافه کرد: با توسعه اجرای طرح ملی نماد در مدارس، تعداد مدارس تحت پوشش از ۶ هزار و ۵۸۷ مدرسه به حدود ۲۰ هزار مدرسه و ۵ میلیون دانش آموز افزایش خواهد یافت. 

مدیرکل امور تربیتی مشاوره ومراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش کشور با اشاره به تصمیم بر پوشش ۱۰۰ درصدی غربالگری و ارائه خدمات اورژانسی به دانش آموزانراه اندازی اورژانس دانش آموزی در رشت همه مدارس کشور، گفت: بعد از ۵ سال اجرای آزمایشی نماد در ۳۵ منطقه ، آسیب‌های اجتماعی و اختلالاتی که در این بخش‌ها وجود داشت به حداقل ممکن رسیده است.

مسعود شکوهی با اشاره به آموزش همکاران ، افزود: حدود یک میلیون دانش آموز والدین آن‌ها هم تحت پوشش این برنامه‌های آموزشی قرار گرفتند که در این بخش شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی بودیم.

پست قبلی
حل مشکلات حقوقی ۸۲۰ مددجوی البرزی از طریق ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد