×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

حل مشکلات حقوقی ۸۲۰ مددجوی البرزی از طریق مشاوره

  • 255
  • 0
9آبان
حل مشکلات حقوقی ۸۲۰ مددجوی البرزی از طریق  مشاورهحل مشکلات حقوقی ۸۲۰ مددجوی البرزی از طریق مشاوره
رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: ۸۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۸۲۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از خبرگزاری مهر، مهر علی کلهر با اشاره به اینکه کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند.، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار خدمات قضائی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۸۲۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضائی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضائی داشته باشد.

رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه یک مرکز نیکوکاری در استان در زمینهٔ حقوقی فعالیت می‌کند گفت: خدمات معاضدتی شامل رسیدگی به بحث طلاق، مشکلات مهریه، نفقه، کلاه‌برداری، معافیت و آزادی زندانیان است.

وی با قدردانی از کانون وکلا و مرکز امور مشاوران قوه قضائیه به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضائی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چراکه بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

پست قبلی
پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد