×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

فقط امام زمان(عج) ما را یاری کند

  • 199
  • 0
25تیر
فقط امام زمان(عج) ما را یاری کندفقط امام زمان(عج) ما را یاری کند
سجاد اسماعیل زاده مدیر قرارگاه تحول اجتماعی استان بوشهر گفت: تا با اداره جات مواجه میشویم اول باید نامه و حکم نشان بدهیم تا شاید کمی به خودشان اجازه بدهند و در لیست کارهایشان بگذارند و به قول خودشان در اسرع وقت به کار شما رسیدگی می‌شود. فقط امام زمان کمک کنه و ما را یاری کنه ان شاءالله

تحول اجتماعی؛ سجاد اسماعیل زاده مسئول قرارگاه تحول اجتماعی  استان بوشهر با بیان اینکه  به ۷۰الی۸۰٪ آسیبهای استان  اشراف دارد گفت: برای شناخت صحنه و بررسی میدانی آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت و همچنین فرصت‌ها و تهدیدها در محلات از شورای محله، امام جماعت، بسیج ، معتمدین و بزرگان محل کمک گرفته ام.

او افزود: مدل شناسایی ما هم به شیوه سنتی است و هم نظام حال کار می‌کنیم. چون در هر نقطه ی هدف باید مطابق با آداب و رسوم همان محل رفتار کرد .

اسماعیل زاده گفت: همه آسیب‌های مرتبط با حاشیه نشینی درمحلات ما وجود دارد حال برخی کمتر و برخی بیشتر است ولی مساله مهم این است که متاسفانه این آسیب ها هستند. فرصت ها در محلات حاشیه شهر کم است و امکانات هم نهایتا ۲۰٪.

این فعال اجتماعی حضور مردم را در همه صحنه‌ها پررنگ دانسته و گفت : مردم هم در محلات و غیراز محلات خدایی کمک می‌کنند و تا آنجایی که بتوانند وارد میدان می‌شوند و در کنار ما هستند. ولی به دليل محسوس نبودن عملکرد نهادهای مردمی در خصوص آنها قضاوتی نمی توانم کنم.

اسماعیل زاده در خصوص همکاری ارگانها و سازمان‌ها گفت : بنده تا کنون هیچ همکاری ای از سوی ارگانها و سازمانها ندیدیده ام.

مدیر قرارگاه تحول استان بوشهر بهترین راهکار برای کاهش اصلی ترین آسیب استان را همراهی مردم با یکدیگر دانسته و گفت : باید دست به دست هم بدهیم و در کنار هم و با کمک هم با یاری خدا و اهلبیت علیه السلام میشود ان شاءالله این آسیبها را کم کرد یا بهتر بگویم حتی می شود آسیبها را صفر کرد و باید دستگاه های نظارتی و دولتی یک حرکتی را آغاز کنیم و همراه ما باشند ولی متاسفانه تا با اداره جات مواجه میشویم اول باید نامه و حکم نشان بدهیم تا شاید کمی به خودشان اجازه بدهند و در لیست کارهایشان بگذارند و به قول خودشان در اسرع وقت به کار شما رسیدگی می‌شود. فقط امام زمان کمک کنه و ما را یاری کنه ان شاءالله

پست قبلی
احیای ارزش‌گذاری اسلام، زن را به سمت ...
پست بعدی
برگزاری جلسه شورای اجتماعی استان سمنان

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد