×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با کمک بسیج در زنجان

  • 575
  • 0
2آذر
آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با کمک بسیج در زنجانآزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با کمک بسیج در زنجان
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد مالی به مناسبت هفته بسیج آزاد شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (۲ آذرماه) در آیین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امام راحل در سال ۵۸ دستور تشکیل بسیج را صادر فرموده و بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی تاکید کردند و این مهم در زمانی رخ داد که جمعیت کشور قریب به ۳۶ میلیون نفر و همه جمعیت کشور مدنظر امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه امروز هر جا که نیاز به حضور بسیج است، این نیرو حضور دارد، گفت: از بحث سیل و زلزله گرفته تا حوزه بهداشت و سلامت، حضور بسیجیان را شاهد و ناظر هستیم.

این مسئول با تاکید بر نقش انکارناپذیر بسیجیان در بحث مقابله با کرونا و امدادرسانی به اقشار مختلف در این ایام، ادامه داد: با شیوع کرونا، بسیج از جمله اولین‌هایی بود که در عرصه‌های مختلف مقابله با کرونا در حوزه بهداشت، سلامت، تهیه و پخش کمک معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر حاضر بود که همه از برکات بسیج است.

صادقی‌نیارکی تصریح کرد: بسیج بعد از حضور موفق در برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با همت عالی و مشارکت در تامین بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد و دارای بدهی مالی، بار دیگر نقش مهم و موثر خود را اثبات می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه به شاکله بسیج احترام می‌گذاریم و عضویت در بسیج را افتخار می‌دانیم، یادآور شد: اندیشه و تفکر بسیجی، باید در همه ابعاد جامعه و همه کارگزاران و حقوق‌دانان، جریان پیدا کند. اگر به سمت گسترش و ترویج تفکر بسیجی حرکت کردیم، به یقین به سمت مدینه فاضله حرکت می‌کنیم و مقصد نزدیک است.

گفتنی است در این مراسم ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند مالی، با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت سپاه ناحیه زنجان و خیران نیکوکار در استان زنجان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

پست قبلی
قالیباف: مردم؛ تکیه‌گاه‌های اصل ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد