×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

ششمین نشست فصلی مصیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در اردوگاه امام خمینی ره به مدت دو روز برگزار شد.

  • 541
  • 0
26اردیبهشت
ششمین نشست فصلی مصیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در اردوگاه امام خمینی ره به مدت دو روز برگزار شد.ششمین نشست فصلی مصیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در اردوگاه امام خمینی ره به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی در این نشست مناطق ششگانه قرارگاه تحول اجتماعی به تفکیک گروه به بحث و تبادل نظر با دوازده میز تخصصی قرارگاه پرداختند تا به برنامه های عملیاتی یا رفع مشکل و موانع پیشرفت پروژه ها برسند.
.
در روز دوم مصیر، قرارگاه میزبان سردار جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیه الله و آقای عبودتیان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی اجتماعی خاتم الاوصیا (عج) بود. 
.
سردار جعفری پس ایراد سخنرانی با موضوع حرکت مردمی و لزوم تقویت حلقه های میانی به بازدید از غرفه های میزهای تخصصی پرداختند و از راهبرد ها و برنامه های آنان مطلع شدند.

پست قبلی
30 درصد افراد معتاد آگاه نیستند با ((یکبا ...
پست بعدی
برگزاری جلسه شورای اجتماعی استان سمنان

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد