×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    412 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

ماموریت گرا شدن دانشگاه‌ها یعنی آموزش در خدمت نیاز‌های جامعه باشد

  • 240
  • 0
26مهر
ماموریت گرا شدن دانشگاه‌ها یعنی آموزش در خدمت نیاز‌های جامعه باشدماموریت گرا شدن دانشگاه‌ها یعنی آموزش در خدمت نیاز‌های جامعه باشد
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید گفت: پژوهش در دانشگاه‌ها باید با مأموریت کمک به سیاستگذاران برای حل مسائل کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی؛ به نقل ازخبرگزاری دانشجو، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید گفت: نظام مردم سالاری دینی دستاورد و محصول برجسته انقلاب اسلامی بود که استبداد داخلی و استعمار خارجی را که در رژیم وابسته طاغوت وجود داشت از بین برد.

آرایی با بیان اینکه نظام سلطه از اول انقلاب اسلامی تاکنون با فشار‌ها و ابزار‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری تلاش کرد که به اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب و نظام اسلامی آسیب برساند، گفت: اسلامیت و جمهوریت نظام با محوریت ولایت مطلقه فقیه و نیز حضور و نقش آفرینی به موقع ملت انقلابی و سرافراز ایران در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های پلید دشمنان را همواره نقش بر آب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه نظام دانست و تأکید کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید به مفاد بیانیه و سرفصل‌های پایانی آن بویژه پیشرفت روزافزون در زمینه علم و پژوهش توجه کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به سه رسالت اصلی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: توجه بیش از پیش به معرفت افزایی، بینش افزایی و بصیرت سیاسی و نیز دانش افزایی سیاستی یعنی مسأله محور شدن مأموریت دانشگاه‌ها برای استادان و دانشجویان ضرورت دارد.

آرایی با اشاره به اینکه مأموریت گرا شدن دانشگاه‌ها یعنی آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها باید در خدمت نیاز‌های انقلاب اسلامی و جامعه قرار گیرد، گفت: این خلأ در دانشگاه‌ها سبب شد که بسیج اساتید با رویکرد حل المسایلی به تسهیل گری سیاست پژوهی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای کمک به سیاست‌گذاران بپردازد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بسیج اساتید با نقطه زنی میدانی آمادگی دارد تا نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی در سطوح ملی، استانی و شهری را احصاء و راه حل‌های سیاستی برای رفع آن ارائه کند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید تاکید کرد: پژوهش در دانشگاه‌ها باید با مأموریت کمک به سیاستگذاران برای حل مسائل کشور باشد.

پست قبلی
استفاده از استعداد ها در محله های کمتر بر ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد