×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

۲۸۹ کودک خیابانی درکهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد/اجرای طرح حمایت

  • 337
  • 0
27آذر
۲۸۹ کودک خیابانی درکهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد/اجرای طرح حمایت۲۸۹ کودک خیابانی درکهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد/اجرای طرح حمایت
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸۹ کودک خیابانی در استان شناسایی و زیر پوشش حمایت‌های بهزیستی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل ازمهر، از مجموع ۲۸۹ کودک خیابانی، ۲۷۹ پسر و ۱٠ دختر در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌های بهزیستی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه ۲۷۸ نفر از این کودکان خیابانی تابعیت ایرانی دارند، اظهار کرد: ۱٠ نفر از این افراد را نیز غیر ایرانی هستند.

آریا با بیان اینکه خدمات روان شناختی در سال جاری به تعداد ۱۵٠ مورد انجام شده است، اظهار کرد: معاینات غربالگری با پوشش ۱٠ مورد نیز محقق شد.

آریا با اشاره به اینکه ۲۴٠ مورد بازدید و سرکشی از خانه کودکان خیابانی داشتیم، عنوان کرد: حضور تیم‌های تخصصی در پاتوق‌های این کودکان با پوشش ۷۵ مرتبه انجام شده و جلسات مشاوره فردی و خانوادگی نیز در ۱۵٠ مورد انجام گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان از تدوین برنامه حمایتی از کودکان خیابانی خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌های عضو آئین نامه ساماندهی کودکان خیابانی باید همکاری بیشتری برای ارائه خدمات بهتر به کودکان و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

پست قبلی
در حوزه پیشگیری از مواد مخدر غفلت کرده ایم
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد