×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

اقدامات پیشگیرانه راهکاری برای کاهش وقوع جرم

  • 617
  • 0
18آبان
اقدامات پیشگیرانه راهکاری برای کاهش وقوع جرماقدامات پیشگیرانه راهکاری برای کاهش وقوع جرم
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: اقدامات پیشگیرانه راهکاری مناسب برای کاهش وقوع جرم در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، دادستان عمومی و انقلاب لنده در شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان گفت:

اقدامات پیشگیرانه و استفاده از ظرفیت همهٔ دستگاه‌ها و نهاد‌ها در کاهش وقوع جرائم تأثیر بسزایی دارد. اکبر پرندوار با بیان اینکه برای کاهش سرقت‌ها یک سازمان به تنهایی کارساز نیست افزود:

مقابله با سرقت نیازمند عزمی همگانی و عمومی است و مردم باید در این خصوص مسائل ایمنی را رعایت کرده و رسانه‌ها نیز باید با آگاه‌سازی جامعه در این خصوص ایفای نقش کنند. پرندوار اضافه کرد:

عوامل گوناگونی در وقوع سرقت‌ها تأثیرگذار است که باید با نگاه پیشگیرانه این علل شناسایی شود تا با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات هدفمند بتوانیم از وقوع سرقت‌ها جلوگیری کنیم.

وی به موضوع اعتیاد و آسیب اجتماعی آن اشاره کرد و گفت: امروز اعتیاد تنها مشکلی فردی نیست بلکه موضوع مهم اجتماعی و علت وقوع بسیاری از جرائم است و رد پای اعتیاد در افزایش تعداد سرقت‌های خرد در این شهرستان به مشهود است.

استفاده از سیستم‌های پایش تصویری و دوربین‌های مدار بسته به منظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی توسط شهرداری لنده،

تسریع دررفع مشکلات روشنایی برخی معابر و اماکن پر تردد توسط اداره برق، جمع آموری و معرفی معتادان به کمپ و ادامه گشت‌های شبانه روزی نیرو‌های انتظامی از مصوبات این نشست بود.

پست قبلی
روند افزایشی جرائم در بین دانش آموزان
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد