×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

اعزام بالغ بر هزار دانش آموز از 22 محله کشور به اردوی راهیان نور

  • 136
  • 0
8فروردین
اعزام بالغ بر هزار دانش آموز از 22 محله کشور به اردوی راهیان نوراعزام بالغ بر هزار دانش آموز از 22 محله کشور به اردوی راهیان نور
سید یاسرموسوی مسئول شتابدهنده ایثار و شهادت قرارگاه تحول اجتماعی:در راهیان نور امسال همچون دوره های قبل جمعیتی بالغ بر 1700 نوجوان از محلات 22 استان کشور به این اردوی معنوی اعزام میشوند.  

قرارگاه تحول اجتماعی،سید یاسر موسوی گفت:این دومین دوره اردو راهیان نور است که بعد از همه گیری ویروس کرونا، جوانان و نوجوانان از نزدیک با یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

موسوی افزود: امسال همچون سال‌های گذشته از محلات ۲۲ استان کشور بیش از هزار ۷۰۰ نوجوان با حضور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از نزدیک با نماد‌های دفاع مقدس آشنا شدند.

مسئول شتابدهنده ایثار و شهادت قرارگاه تحول اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌های این قرارگاه برای نوجوانان را می‌توان در سه بخش ما می‌توانیم، به توان تو و راهیان پیشرفت خلاصه کرد، خاطرنشان کرد: در بخش اول نوجوانان با همکاری یک دیگر به انجام کار‌های علمی مثل ساخت موشک‌های آبی، ساز‌های ماکارونی و ... می‌پردازند؛ در این بخش به آن‌ها این انگیزه داده می‌شود که نوجوانان این کشور می‌توانند کار‌های بزرگی در زمینه علمی هم انجام دهند.

در بخش به توان تو، این انگیزه به نوجوان داده می‌شود که بتواند با مشارکت یکدیگر در بهبود وضعیت محله خود سهیم باشد و به عنوان یک کنشگر اجتماعی فعالیت کند

موسوی بیان دالشت: در بخش راهیان پیشرفت، نوجوانان با دستاورد‌های مختلف نظام جمهوری اشنا و از پالایشگاه‌های منطقه بازدید می کنند و آخر جهت وداع به زیارت شهدای گمنان معراج شهید محمودوند اهواز می‌روند.

مسئول شتابدهنده ایثار و شهادت قرارگاه تحول اجتماعی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های که برای نوجوانان در این سفر زیارتی وجود دارد می‌توان به بحث روایتگری، برگذاری کارگاه‌های علمی جهت استعداد یابی و استعداد سنجی، بیعت با شهدا، بحث گعده‌ها و گپ و گفت‌های خیابانی اشاره کرد.

پست قبلی
اتفاقات جالب و زیبایی که در راهیان نور ام ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد