×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    48 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    411 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

پهبادها دنبال قاچاقچیان مواد مخدر

  • 293
  • 0
3اسفند
پهبادها دنبال قاچاقچیان مواد مخدرپهبادها دنبال قاچاقچیان مواد مخدر
مجید کریمی؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  از دستور فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص استفاده از پهباد در برخی از ماموریت‌های پلیس خبر داد.

بنیاد تحول اجتماعی؛ مجید کریمی؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستور فرمانده کل انتظامی در زمینه شناسایی و ردیابی قاچاقچیان توسط پهباد خبر داد.

او می‌گوید در گذشته هم  پلیس از "پهپادها" برای برخی از مأموریت‌ها استفاده می‌کرد اما با توجه به این دستور  پهپادها در زمینه شناسایی و ردیابی قاچاقچیان به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار مجید کریمی؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  گفته: در گذشته مأموریت پهپادها محدود بود و داخل کشور و مناطق مرزی به‌کارگیری می‌شدند اما قرار است برنامه ویژه‌ای برای پرنده‌ها در پلیس مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه "نظر فرمانده‌کل انتظامی بر این است تا از پهپادها به‌صورت ویژه‌ای در مأموریت‌های مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم"، افزود: در سال 1402 عملیات ویژه پهپادها در پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز می‌شود و سعی داریم با استفاده از فناوری‌های نوین بتوانیم به‌صورت جدی‌تر با خرید و فروش و ورود مواد مخدر به کشور مقابله کنیم.

کریمی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا تغییرات در حوزه مأموریت پهپادها است یا تعداد آنها، گفت: قرار است به تعداد پهپادهای پلیس مبارزه با مواد مخدر اضافه شود تا در مأموریت‌های اصلی بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

او در مورد مامویت پهبادهای  گفت: ردیابی، رد‌زنی و شناسایی باندها و شبکه‌های قاچاق به‌ویژه در بخش‌های کویری کشور از مأموریت‌های اصلی این پهپادها است

پست قبلی
دستاوردهای پزشکی ایران از زمان باستان تا ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد