×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    33 05اسفند
  • تست

    تست

    37 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    397 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    304 10اردیبهشت

دیدار نماینده ولی فقیه با فعالین و مدیران فرهنگی

  • 478
  • 0
19بهمن
دیدار نماینده ولی فقیه با فعالین و مدیران فرهنگیدیدار نماینده ولی فقیه با فعالین و مدیران فرهنگی
نماینده ولی فقیه و فعالین فرهنگی شورای تحول زاهدان 


• نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد :
لزوم توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) در سیستان‌وبلوچستان
آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در نشست قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی بنیاد #خاتم‌الاوصیاء(عج) #سیستان‌وبلوچستان که با هدف ساماندهی مساجد #حاشیه_شهر #زاهدان تشکیل شده است، با بیان این که #رهبر_معظم_انقلاب اسلامی حاشیه‌نشینی را یکی از چالش‌های کشور می‌دانند، اظهار داشت: از این جهت کار در محلات و حاشیه شهرها مهم است و شرایط موجود زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

•نماینده مقام معظم رهبری در امور #اهل_سنت استان با ارزشمند دانستن خدمت در جهت رفع محرومیت‌های حاشیه شهر، افزود: این اقدام علاوه بر این که گردوغبار #محرومیت را از چهره شهر می‌زداید، باعث حفظ آبروی نظام اسلامی خواهد شد.

•امام جمعه زاهدان بیان داشت: حضرت #امام_خمینی (ره) منشأ انقلاب اسلامی را مردم پابرهنه عنوان کرده‌اند که در مسیر حق از تمام هستی خود گذشتند و وارد عرصه شدند.

•رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برنامه‌های طراحی شده در بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) را ستود و ضمن تاکید بر دقت در نحوه انجام امور و تلاش برای اجرای مناسب برنامه‌ها، ابراز داشت: طی اجرای برنامه‌ها، بازخوردها گرفته و ایرادها برطرف شود.

•آیت‌الله محامی با تاکید بر فراگیری و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج)، خواستار گسترش کار به سایر مساجد و محلات شد و بیان داشت: شناسایی، یارگیری و کادرسازی افراد از عوامل گسترش کار هستند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم، با انگیزه دینی، توجه، شناخت و #بصیرت و به صورت خودجوش و #آتش_به_اختیار پای کار آمدند و این عامل پیروزی انقلاب شد و در ادامه نیز برای استواری انقلاب این پایه‌ها و ارکان باید تقویت شود.
وی با اشاره به نقش اساسی مردم در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر چه آسیب‌ها کمتر و رشد دانشی، بینشی و اقتصادی مردم بیشتر شود پایه‌های انقلاب محکم‌تر خواهد شد.
در ابتدای این جلسه حسنعلی نوری مسئول بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) سیستان‌وبلوچستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی، گفت: هم‌اکنون عمده فعالیت‌ها در شهر زاهدان در سه محله محوری خیابان سیستان، شریعتی‌شمالی و رسالت انجام می‌شود و به دنبال گسترش فعالیت‌ها به سایر نقاط شهر هستیم.

• این فعال فرهنگی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار ارائه خدمات معیشتی و اقتصادی از دیگر اهداف پیش روست.

پست قبلی
مشاوره خیابانی
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد