مشاغل آسیب دیده از سیل احیا می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل از فارس، ترکمانه در جریان این بازدید از احیای کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از سیل بیان داشت: علاوه بر برنامه‌های در دستور کار برای ایجاد اشتغال در فیروزکوه، ۱۰۰ طرح اجتماع‌محور جدید نیز در مناطق سیل‌زده صورت میگیرد.

وی اظهار داشت: همچنین با استقرار نیروهای جهادی، بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده نیز به زودی شروع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به وجود گل‌و‌لای در باغات فیروزکوه و دماوند گفت: هماهنگی‌های لازم انجام گرفته تا با به‌کارگیری بیل‌های مکانیکی، گل‌ولای موجود از باغات کشاورزی خارج شود.

وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچون دفعات قبل قسمتی از لوازم خانگی آسیب‌دیده و از بین رفته مردم را تامین و به آن‌ها تحویل خواهد داد.

ترکمانه ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام همچنین نسبت به تامین تعدادی از دام‌های تلف شده در جریان سیل متعهد است و خسارت دامداران و کشاورزان را جبران خواهد کرد.

ترکمانه با تاکید بر خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل‌زده فیروزکوه بیان داشت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت اعلام نیاز استانداری و فرمانداری، یکی از بیمارستان‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و مستقر شود.

مدیرعامل بنیاد برکت در انتها گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل در فیروزکوه و دماوند، اقلام ضروری اولیه از جمله آب آشامیدنی و مواد غذایی به این مناطق ارسال گردیده است.

ارسال شده در شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷ بعد از ظهرتوسط امیرمسعود رائیج