×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    33 05اسفند
  • تست

    تست

    37 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    397 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    304 10اردیبهشت

سرما در کرمان به زیر صفر درجه رسید/ گرمخانه کارتن‌خواب‌ها آماده نشد

  • 438
  • 0
15آذر
سرما در کرمان به زیر صفر درجه رسید/ گرمخانه کارتن‌خواب‌ها آماده نشدسرما در کرمان به زیر صفر درجه رسید/ گرمخانه کارتن‌خواب‌ها آماده نشد
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: هنوز هیچ گرمخانه‌ای در سطح شهر برای سرپناه دادن به کارتن خواب‌ها فعال نیست و پذیرشی برای این افراد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل ازایرنا،با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما تا اوایل هفته آینده و تجربه دمای زیر صفر برای شهر کرمان از ۲ شب پیش و نیز شب‌های پیش رو، در این شهر همچنان گرمخانه و سرپناهی برای افراد بی‌سرپناه وجود ندارد؛ حال آنکه مسئولان شهری گفته بودند در تلاش برای آماده‌سازی مکانی مناسب هستند.

شهر کرمان از سال گذشته تاکنون هیچ گرمخانه‌ای ندارد؛ گرمخانه محدوده سرآسیاب که پارسال مدتی به مراجعان بی‌سرپناه خدمات ارائه می‌داد نیز مدتی است در نتیجه جانمایی نامناسب، اعتراض بهزیستی و نیز ساکنان اطراف آن، غیرفعال شده است و عملا پذیرشی ندارد.

گرمخانه جدید هم که قرار بود امسال تا قبل از رسیدن سرما در محدوده پردیسان قائم شهر کرمان پذیرای افراد بی سرپناه باشد همچنان در حال تجهیز قرار دارد و برای در امان ماندن از سرمای این روزها فعلا غیرفعال است.

عبدالرضا شیخ شعاعی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه همچنان هیچگونه پذیرشی برای سرپناه دادن به افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب در شهر کرمان وجود ندارد اظهارداشت: ساختمان گرمخانه کرمان در محدوده پردیسان قائم آماده، فضای داخلی آن در حال آماده شدن اما هنوز کامل نشده است.

ساختمان گرمخانه کرمان در محدوده پردیسان قائم آماده است اما فضای داخلی آن در حال آماده شدن و هنوز کامل نشده است.

وی با اشاره به اینکه فضای گرمخانه‌ای که سال گذشته در سرآسیاب ایجاد کردیم آماده و دارای تجهیزات اسکان افراد بی‌سرپناه است ادامه داد: اما این گرمخانه همچنان به دلیل مخالفت‌های اهالی و بهزیستی تعطیل است و هم‌اینک پذیرش ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه فضایی که امسال برای گرمخانه در شهر کرمان در نظر گرفته شده در محدوده منطقه مسکونی نیست و مشکلات گریبانگر گرمخانه قبلی را ندارد، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها را برای آماده شدن آن به کار گرفته ایم و امیدواریم تا شروع دیماه این گرمخانه جدید به بهره‌برداری برسد و ابتدای زمستان و شدت گرفتن سرما در این شهر آمادگی اسکان معتادان متجاهر و افراد بی‌سرپناه را داشته باشیم.

آیا گرمخانه‌ به امسال می‌رسد؟

این درحالی است که محمود بابایی عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه همچنان شهر کرمان گرمخانه ندارد اظهارامیدواری کرد که آماده سازی گرمخانه طی این هفته یا هفته آینده تعیین تکلیف شود.

وی درعین حال ادامه داد: نمی‌دانم با وضعیتی که وجود دارد راه‌اندازی گرمخانه به امسال برسد یا خیر.

پست قبلی
کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت فرهنگ ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد