×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    48 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    411 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

تمدید مهلت دریافت وام جدید مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه

  • 250
  • 0
18شهریور
تمدید مهلت دریافت وام جدید مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماهتمدید مهلت دریافت وام جدید مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه
مدیرکل توسعه و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت دریافت وام جدید مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه خبر داد.

ازوجی، مدیرکل توسعه و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت:در مورد وام مشاغل آسیب دیده از کرونا در این هفته با تصمیم کارگروه اقتصادی ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخت تسهیلات از تمامی بانک ها تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مهلت تمدید وام مشاغل آسیب دیده از کرونا از شهریور به آذر ماه تغییر کرد ، روند کار به صورت سابق است و با یک تنفس 2 ماهه و بازپرداخت 2 ساله و نرخ سود 12 درصد است

وی گفت:متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه کارا اقدام به ثبت نام کنند و اطلاعاتشان در اختیار بانک ها قرار خواهد گرفت .

ازوجی ادامه داد:ستاد ملی کرونا 14 بسته برای آسیب دیدگان را تصویب کرده بود که شامل 850 زیر دسته مربوطه تولید و توزیع پوشاک ، تولید و توزیع غذا ، حمل و نقل عمومی درون و برون شهری ، گردشگری و بخش هایی مربوط به فرهنگی ، ورزشی ، بهداشت و درمان مشمول دریافت تهسیلات کرونا هستند .

وی درسدر مورد سقف تسهیلات برای واحد ها گفت :میزان تسهیلات دستگاه گردشگری مانند هتل با کارهای اشتغالی متفاوت است ، به ازای هر فرد شاغل مبلغ 16 میلیون تومان با نرخ 12 درصد با تنفس 2 ماهه به صورت 2 ساله قابل دریافت است .

ازوجی بیان کرد:تا کنون حدود 394 هزار فقره تحصیلات به مبلغ 9 هزار و 700 میلیون تومان از سوی 19 بانک عامل پرداخت شده است.

وی گفت:به طور نسبی این تسهیلات در کمک به مشاغل موفق بوده ، ولی آنچه که مطلوب بوده اتفاق نیوفتاده است ، که دلیل این امر سیاست های کلی بود اگر در کنار این بحث ها بنگاه ها موکلف می شدند که نیرو های کار را اخراج نکند بهتر بود .

مدیرکل توسعه و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : طبق برآورد های اولیه در ابتدا برای دریافت تحصیلات استقبال زیادی از سوی بنگاه های کار نشده بود ، اما طبق بررسی های انجام شده تولیدی های پوشاک بیشترین میزان ثبت نام را در بین سایر مشاغل داشتند .

وی در پایان گفت: زمان ثبت نام تا زمان دریافت تسهیلات کمتر از 1 ماه و نیم است.

پست قبلی
خشونت خانگی و مسائل بین زن و شوهر در صدر ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد