×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

امت تحول قم نیز برگزار شد

  • 65
  • 0
13مهر
امت تحول قم نیز برگزار شدامت تحول قم نیز برگزار شد
این رویداد آموزشی با حضور فعالین اجتماعی محلات هدف شهرستان های ساوه، اراک، قم و همدان در مجتمع آموزشی نرجس خاتون قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه تحول اجتماعی، رویداد آموزشی امت تحول با حضور کنشگران اجتماعی محلات هدف استان های قم، همدان و مرکزی طی دو روز در مجتمع آموزشی نرجس خاتون قم برگزار شد. هدف این رویداد آموزشی توانمندسازی کنشگران اصلی و محوری محلات هدف قرارگاه تحول اجتماعی در راستای اقدام اثربخش بوده است. در این رویداد که فعالین اجتماعی از محلات هدف شهر های ساوه، اراک، قم و همدان شرکت کرده بودند در نوبت صبح روز اول با حجت الاسلام محمدیان به باز خوانی هفت جلسه محرمانه آسیب های اجتماعی در محضر رهبر معظم انقلاب، مراحل پنج گانه تمدن نوین اسلامی،سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ 1398/3/1 پرداختند. در ادامه پس از گفت و گو حول تدقیق تعریف مساله آسیب های اجتماعی و گفتمان حرکت عمومی و ارائه طرح همیاری خانواده توسط حجت الاسلام توحیدی منش و باشگاه نوجوانان تحول توسط حجت الاسلام موسوی و خانم بیگدلی، حول اهمیت رسانه محله ای در تحول اجتماعی و جریان سازی در محله با امیرمسعود رایجی به گفت و گو پرداختند. 

پس از سخنرانی آقای نورمحمدی  و ارائه آقای ابراهیمی حول ظرفیت های نهادی و نقش حلقه های میانی، کنشگران هر محله می بایست برای وارد شدن و کشف نیاز های مخاطبین یک مجموعه مردمی از محله خود ایده پردازی می کردند و در انتهای برنامه های روز دوم هر گروه سه دقیقه فرصت داشت ایده خود را ارائه دهد. ارائه تیم ها ایان بخش این رویداد آموزشی بود.

پست قبلی
رویداد آموزشی امت تحول با رویکرد جدید برگ ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد