×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

ارتقای سواد رسانه‌ای بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی

  • 347
  • 0
26آذر
 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی در کشور، تلاش برای ارتقای سواد رسانه ای و مهارت ارتباطی در بین قشر نوجوان است.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل ازمهر،جلال آفاقی پیش از ظهر پنجشنبه در اختتامیه طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان بهزیستی با اشاره به اجرای موفق طرح مانا، حساسیت گروه سنی نوجوانی را یادآور شد و اظهار کرد: بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی در کشور، تلاش برای ارتقای سواد رسانه‌ای و مهارت ارتباطی در بین قشر نوجوان است.

وی مشارکت در هر جامعه را عامل توسعه و ضامن بقای آن جامعه دانست و گفت: مشارکت اجتماعی در دین مبین اسلام و به تبع آن در قانون اساسی کشور جایگاه بسیار بالایی دارد و نمی‌توان از نقش غیرقابل انکار مشارکت اجتماعی، در کاهش آسیب‌ها چشم‌پوشی کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: هر جا مردم در صحنه بوده‌اند و با احساس مسئولیت اجتماعی پای کار حاضر شده‌اند، موفقیت‌های عظیمی به دست آمده، مشکلات به نحو مطلوب مرتفع شده است.

آفاقی با اشاره به تحرکات و اغتشاشات اخیر که با محوریت عملیات روانی و جنگ رسانه از سوی شبکه‌های معاند اتفاق افتاد، افزود: هوشیاری والدین و ارتقا ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان و توسعه کارکردهای خانواده در جامعه امروزی لازم و ضروری است.

وی با انتقاد از ضعف‌های موجود در زمینه کنترل فضای مجازی و سطح پایین قدرت تجزیه و تحلیل کاربران، افزود: بخش عمده هزینه‌های تحمیل شده امروز ناشی از غفلت برخی از متولیان فرهنگی است.

پست قبلی
طرح جمع‌آوری "کودکان کار" ...
پست بعدی
برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد