×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    411 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

۲۰ درصد روستاهای لرستان در مرداد ماه با مشکل آب شرب مواجه می‌شوند

  • 271
  • 0
15تیر
۲۰ درصد روستاهای لرستان در مرداد ماه با مشکل آب شرب مواجه می‌شوند۲۰ درصد روستاهای لرستان در مرداد ماه با مشکل آب شرب مواجه می‌شوند
خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که حداقل ۲۰ درصد از روستاهای ما در مرداد ماه با مشکل کمبود آب مواجه شوند

حمیدرضا کرموند در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای استان با مشکل آب شرب و بهداشتی مواجه شده‌اند اظهار داشت: علت بخشی از این مشکل انشعابات غیر مجاز است

وی عنوان کرد: از این انشعابات غیر مجاز آب شرب به صورت بی رویه برای آبیاری اراضی کشاورزی، باغات و حتی باغ ویلاها استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه در اکثر روستاهایی که تحت پوشش ما نیستند این پیش بینی را داریم که در ماههای آینده با مشکل آب شرب مواجه شوند افزود: منابع تأمین آب این روستاها، منابع پایدار و قابل اتکایی نیست.

کرموند ادامه داد: شدت مشکل کمبود منابع آب در روستاهای تحت پوشش ما کمتر است اما پیش بینی ما این است که حداقل ۲۰ درصد از روستاهای ما در مرداد ماه با مشکل کمبود آب مواجه شوند.

وی گفت: اگر ما انشعابات غیر مجاز را رفع کنیم قطعاً این مشکل کمتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر اینکه ما به طور حتم اقدام به قطع انشعابات غیر مجاز آب در استان خواهیم کرد بیان داشت: حتماً با استفاده کنندگان غیر مجاز استفاده از آب شرب برخورد قانونی می‌کنیم.

پست قبلی
اعطای کمک بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد