×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

جلسه شورای اجتماعی استان مرکزی با حضور استاندار محترم جناب اقای دکتر مخلص الائمه ، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی

  • 24
  • 0
8اردیبهشت
جلسه شورای اجتماعی استان مرکزی با حضور استاندار محترم جناب اقای دکتر مخلص الائمه ، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمیجلسه شورای اجتماعی استان مرکزی با حضور استاندار محترم جناب اقای دکتر مخلص الائمه ، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی

جلسه شورای اجتماعی استان مرکزی با حضور استاندار محترم جناب اقای دکتر مخلص الائمه ، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی از محلات فوتبال ،باغ خلج و رودکی

نشست مشترک شورای اجتماعی و کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران ارشد استان، در مسجد فاطمه الزهرا (س) کوی امام علی (ع) شهر اراک برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست با تأکید بر اینکه حمایت از گروه‌های مردمی یک تکلیف است و باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، اظهار کرد: گروه‌های مردمی حلقه واسط بین مسئولان و مردم هستند و حمایت از آن‌ها امری ضروری است.

دکتر مخلص‌الائمه بیان کرد: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را از مسیر درست پیگیری کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: کار برای انجام دادن زیاد، اما فرصت و منابع کم است و همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا براساس اولویت و مسئله‌محوری، امور را به بهترین شکل پیش ببریم و تمرکز مدیران در این راستا باشد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: نگاه مدیران استانی آن‌قدر به مرکز استان پُررنگ نشود که مسائل شهرستان‌ها مورد غفلت قرار گیرد.

در این نشست در خصوص مسائل مناطق حاشیه شهر اراک و برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت این مناطق و برنامه‌های دهه کرامت بحث و تبادل نظر شد و استاندار مرکزی دستورات لازم به مدیران ذی‌ربط را صادر کرد.

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قبل از نماز مغرب و عشا

مکان :کوی امام علی (ع) ،مسجد فاطمه الزهرا (س)

#شورای_اجتماعی #حکمرانی_مردم #قرارگاه_مردمی_تحول_اجتماعی

پست قبلی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...
پست بعدی
هفتمین نشست فصلی قرارگاه مردمی تحول اجتما ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد