×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور.

  • 36
  • 0
18اردیبهشت
برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور.برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور.

جلسه شورای اجتماعی کشور عصر روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۴۰۳ به ریاست حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی و اعضای شورا و روسای کارگروه های علمی عملیاتی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی و رئیس کارگروه علمی ، عملیاتی حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی در این جلسه به ارائه موضوعاتی در حضور رئیس جمهور پرداختند:

پس از ارائه گزارش طرح نماد توسط وزیر آموزش و پرورش جناب آقای دکتر صحرایی، برادر ابراهیم نور محمدی به رئیس جمهور عرضه داشتند : آقای رئیس جمهور طرح نماد طرح بسیار کارآمد است و هم آموزش و پرورش کمک شایانی به ما کرده است و لکن دو مساله در مورد طرح نماد قابل تامل است . سیستم ارجاع محلی به شورای تحول محلی توسط نماد باید انجام شود و دوم اینکه زیر ساختهای نماد در کف میدان محلی ما جواب گو نیست و عموما همراه با مشکلاتی بوده، باید یکبار برای همیشه زیر ساختهای سیستمی نماد اصلاح گردد و کادر آموزشی مدارس توجیه شوند.

بعد از ارائه وزیر محترم بهداشت جناب آقای دکتر عین اللهی ، برادر نورمحمدی افزود: جناب آقای دکتر رئیسی ما در مساله ارجاع در حوزه درمان آسیبهای اجتماعی مخصوصا افراد منع پذیرش یعنی کودکان زیر ۱۶ سال که دچار آسیب اجتماعی حاد هستند مثل اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و ... هم اکنون ارجاعات به بیمارستانها دارای هزینه هست و حدود ۲۰ میلیون برای هر نفر هزینه دارد و الان تقاضای ما این است که مصوب شود وزارت بهداشت مکلف به پذیرش این افراد شود و این سیستم ارجاع اصلاح شود .

در آخر مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی و کارگروه علمی ، عملیاتی حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی خواستار همکاری فراجا جهت شناسایی و انهدام باند های فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر که در نزدیکی مدارس محلات هدف فعالیت میکنند شد.

 
پست قبلی
هفتمین نشست فصلی قرارگاه مردمی تحول اجتما ...
پست بعدی
نشست صمیمانه با حضور استاندار آذربایجان شرقی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد