×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

امید مردم برای حل مشکل به خودشان است

  • 289
  • 0
6خرداد
امید مردم برای حل مشکل به خودشان استامید مردم برای حل مشکل به خودشان است
محمد رمیزی مسئول قرارگاه تحول اجتماعی خرمشهر با انتقاد از هزینه کرد دستگاه در خصوص جهاد تبین می‌گوید همانطور که رهبر انقلاب فرمودند "که جهاد تبین باید متناسب با شرایط کنونی باشد، " نیاز است که کار را با خود مردم جلو ببریم.

تحول اجتماعی محمد رمیزی مسئول قرارگاه تحول اجتماعی خرمشهر می‌گوید که در بحث جهاد تبین که رهبر انقلاب بیان کرده بودند برخی از دستگاه‌ها با برداشت اشتباه از سخنان رهبری هزینه‌های هنگفتی را برای جهاد تبین مصرف کردند و آنقدر این موضوع جلو رفت که رهبر انقلاب در سخنرانی از هزینه کرد در این موضوع انتقاد کردند.

او در بخشی از مصاحبه‌ای که به مناسب آزاد سازی خرمشهر با رادیو خوزستان داشت گفته  که ما به دنبال این هستیم که خود مردم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعال شوند و ما تنها به عنوان یک شتاب دهنده در کنار آن‌ها حرکت می‌کنیم.

رمیزی در این مصاحبه می‌گوید که مردم تمایل دارند که مشکلاتشان حل شود و باید کاری کنیم که مردم را وارد میدان شوند و ما به عنوان یک حلقه واسطه بین مردم و دستگاه‌های حاکمیت عمل می‌کنیم.

صوت کامل مصاحبه را در زیر می‌توانید گوش دهید. 

جهت دریافت صوت لینک زیر را در مرور گر خود کپی کنید.

https://tahavolejtemaee.ir/storage/store/uploads/tahavol/009.mp3

 

 

پست قبلی
وقوع سالانه ۶۵۰۰۰۰ سقط جنین در کشور/ انجا ...
پست بعدی
برگزاری جلسه شورای اجتماعی استان سمنان

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد