×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

حقوق سربازان در 1401 افزایش خواهد یافت؟!

  • 642
  • 0
13بهمن
حقوق سربازان در 1401 افزایش خواهد یافت؟!حقوق سربازان در 1401 افزایش خواهد یافت؟!
.شهریار حیدری، عضو کمیسیون تلفیق شورای اسلامی، در مورد اصلاح قانون سربازی و افزایش حقوق سربازان خبر داد. حیدری در مورد افزایش حقوق بیان کرد: وضعیت افزایش حقوق بستگی به وضعیت تاهل و منطقه خدمت سربازان دارد؛ طبق مصوبه کمیسیون تلفیق همه سربازان افزایش حقوق خواهند داشت

به گزارش پایگاه خبری تحول اجتماعی و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌‌‌غرب در مجلس یازدهم در زمینه افزایش حقوق سربازان افزود: حقوق سربازان وظیفه مجرد در مناطق غیرعملیاتی 60 درصد افزایش و حقوق سربازان مجرد که در مناطق عملیاتی مشغول به خدمت وظیفه هستند تا 75 درصد افزایش خواهد داشت. وی افزود: حقوق سربازان متاهل افزایش 90 درصدی خواهد داشت؛ در این زمینه حقوق کارکنان نیروهای مسلح مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری مشخص میشود که بنابر تحصیلات و درجه و پست هرشخص متغیر است و توسط ستاد کل نیروهای مسلح تعیین خواهد شد.

حیدری در این باره ذکر کرد: حداقل حقوق دریافتی سربازان مجرد در سال آتی 3 میلیون و 350 هزار تومان و حداقل حقوق دریافتی سربازان وظیفه متاهل به 5 میلیون تومان خواهد رسید. حیدری راجع به اصلاح قانون سربازی نیز توضیح داد: این قانون در قالب یک لایحه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شده و به زودی به صحن ارائه خواهد شد، این قانون بیشتر برای افرادی که بیش از 20 سال در خارج از کشور زندگی می‌کنند وهمچنین برای مشمولین غایب کاربرد خواهد داشت. وی بیان کرد: این گروه از افراد می‌توانند خرید خدمت کنند؛ همچنین در این قانون نسبت به دانش آموختگان دکترا و تحصیلات تکمیلی نیز اطلاعای داده شد؛ دانش آموختگان دکترا می توانند به جای اعزام به محل خدمت، مدت سربازی خود را با گذراندن طرحی که یکی از مشکلات جامعه را حل کند، می توانند سربازی خود را بگذرانند. برای این منظور باید درخواست این گروه توسط ستاد کل نیروهای مسلح بررسی شود.

پست قبلی
نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از امروز د ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد