×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

رهبر انقلاب:دچار بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش هستیم

  • 297
  • 0
12اردیبهشت
رهبر انقلاب:دچار بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش هستیمرهبر انقلاب:دچار بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش هستیم
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است، فرمودند: باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم.

تحول اجتماعی:  همزمان با سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (سه‌شنبه 12 اردیبهشت) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره)  با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهم‌ترین محورهای بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

- یاد شهید عزیزمان مرحوم آیت‌الله مطهری را گرامی میدارم که به معنای واقعی کلمه یک معلم بود. همه‌ی آن خصوصیاتی که ما در معلمین مدارسمان یا مدرسین دانشگاههایمان انتظار داریم، در این مرد وجود داشت. علم داشت، تعهد داشت، دقت داشت، پیگیری داشت، نظم و انضباط در کار داشت.

- بحمداللّه شهادت او هم برکاتی برای کشور داشت. خود ایشان که خب به مقامات عالی رسید و آثار ایشان در اثر این شهادت در دل جامعه جا باز کرد و من توصیه میکنم نوشته‌های ایشان و تنظیم شده‌های سخنرانیهای ایشان را حتماً به خصوص معلمین، اینها را نگاه کنند، بخوانند.

- اولین مطلبی که در باب معلم باید بنده امروز عرض بکنم، سپاس از جامعه‌ معلمان است؛ این سربازان گمنام نظام اسلامی و اسلام و مسلمین که در اطراف کشور در دورترین نقاط کشور بی‌سروصدا مشغول کارند، مشغول مجاهدتند. با سختی‌ها، با مشکلات فراوان دارند کار میکنند. درواقع فرزندان ملّت را این جامعه‌ی معلّمین دارند تربیت میکنند و آنها را برای آینده‌ی روشنی آماده میکنند.

- معلّم در واقع معمار آینده‌ی کشور است. امروز شما دارید فردای کشور را میسازید.

- مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است.

- دانش آموز باید به ایرانی بودن خود افتخار کند که افتخار هم دارد.

- باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم.

- چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟

- ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار‌ آمدند؛ این چیز عجیبی است...

 

منبع:فارس

پست قبلی
رواج یک ماده مخدر هولناک؛ «تِرَنک&r ...
پست بعدی
سلسله جلسات دفاع از برنامه های جامع دفتر ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد