×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    48 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    411 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی

  • 995
  • 0
10اسفند
مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعیمسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی
مردم باید نقش آفرین شوند نه این که ما تصدی گری کنیم


مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی:
مردم باید نقش آفرین شوند نه این که ما تصدی گری کنیم
.
.

به گزارش پایگاه خبری تحول اجتماعی، اولین جلسه فراکسیون اجتماعی مجلس با موضوع محلات حاشیه شهری کشور برگزار شد. فراکسیون اجتماعی مجلس متشکل از سازمان ها، نهاد ها و ارگان های مرتبط با حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی است که احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ریاست آن را به عهده دارد.
.
.

ابراهیم نور محمدی، مسئول قرارگاه تحول اجتماعی به عنوان یکی از اعضای این فراکسیون با حضور در اولین جلسه فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی به سیر حرکت و فعالیت کنونی قرارگاه تحول اجتماعی کشور پرداخت و خاطر نشان کرد:



« قرارگاه تحول نگاه خانواده محوری و محله محوری دارد و به بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم می اندیشد.
مردم باید نقش آفرین شوند نه این که ما تصدی گری کنیم. مهمترین مساله ضرب نهاد ها با هم در جهت تسهیل فعالیت نهاد های مردمی است. اگر سنگی بر نمی داریم، مانعی جلوی فعالیت های مردمی هم نباشیم. »




نورمحمدی افزود: «در مجلس شورای اسلامی علاوه بر نظارت، بایستی به ریشه های تولید آسیب نیز توجه و در قوانین این حوزه بازنگری جدی شود.»




مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی و مردمی در حوزه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی گفت: « برخی از فعالین فرهنگی اجتماعی حتی از ماشین و منزل خود نیز گذشته اند و در راه کمک به مردم و پیش برد فعالیت های اجتماعی صرف کرده اند.»




[ اولین جلسه فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی تنها به آشنایی اعضا با فعالیت ها و اقدامات دستگاه های ذی ربط و تبادل نظر در حوزه آسیب های اجتماعی حاشیه شهری پرداخته شد. ]

 
 
پست قبلی
بازدید از کارگاه اشتغال قرارگاه شیراز ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد