×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    48 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    411 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

سومین سفر استانی رئیس‌ جمهور| رئیسی: مشکل کمبود آب استان‌ها‌ را در دولت به صورت ویژه دنبال می‌کنیم / برای رفع مشکل ‌برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم

  • 667
  • 0
19شهریور
سومین سفر استانی رئیس‌ جمهور| رئیسی: مشکل کمبود آب استان‌ها‌ را در دولت به صورت ویژه دنبال می‌کنیم / برای رفع مشکل ‌برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریمسومین سفر استانی رئیس‌ جمهور| رئیسی: مشکل کمبود آب استان‌ها‌ را در دولت به صورت ویژه دنبال می‌کنیم / برای رفع مشکل ‌برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم
رئیس جمهور‌ در سومین سفر استانی خود بدون اعلام قبلی وارد شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی شد.‌

آیت‌الله ‌سید‌ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده وارد شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی شد و از سوی مقام‌های استان مورد استقبال قرار گرفت.

وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم بویژه در مناطق کمتر برخوردار است

آیت‌الله ‌سید‌ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و در سومین سفر استانی خود، با بیان اینکه سفر به استان های مختلف به دور از تشریفات معمول انجام می‌شود،گفت: معادن از ذخایر ارزشمند این استان است که اگر فعال شود، هم مشکل اشتغال، هم مشکل تولید و رونق تولید و هم مسائل اقتصادی حل می‌شود.

رئیس جمهور مساله کشاورزی را از دیگر موضوعات مهم استان عنوان کرد و افزود: بخاطر کمبود نزولات آسمانی در این منطقه، کشاورزی مردم با مشکلاتی مواجه شده است اما مردم این مناطق نشان داده اند که تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کنند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی بررسی مشکلات و محرومیت های استان و تصمیم گیری برای رفع آن با مشارکت مردم و مدیران استان است،اظهارداشت: نیروهای کارآمد ارزشمندی به ویژه جوانان برومند را در استان خراسان جنوبی داریم که می‌توانند نقش‌آفرین باشند و با کمک این نیروی انسانی، دولت خواهد توانست در جهت رفع مشکلات استان گام‌هایی بردارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مساله آب مشکل بسیاری از استان‌های کشور است، گفت: این موضوع را در دولت به صورت ویژه دنبال می کنیم و با راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت از جمله انتقال آب از دریای عمان، اقداماتی را در دستور کار قرار داده ایم تا مشکل دسترسی مردم به منابع آبی برطرف شود.

رئیس جمهور درخصوص درخواست و اشتیاق مردم طبس برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، گفت: بدون شک ایشان هم همین اشتیاق را برای دیدار با مردم دارند ولی شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد مثل قبل دیدارها صورت بگیرد اما به بنده نیابت دادند که سلام ایشان را به مردم عزیز در استان خراسان جنوبی و طبس برسانم و ایشان هم همواره برای مردم دعا می‌کنند و همیشه نگران مسائل و مشکلات استان های مختلف به ویژه استانهای کمتر برخوردار هستند.

در این سفر یک روزه که وزرای کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی را ‌همراهی می‌کنند، قرار است آیت الله رئیسی از برخی مناطق محروم استان بازدید داشته باشد.

همچنین  قرار است رئیس جمهور پس از حضور در دعای ندبه امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، از معادن زغال سنگ طبس بازدید و در ادامه ‌در شورای اداری استان و دیدار با نخبگان شرکت کند.

آیت‌الله رئیسی پس از زیارت حرم حسین بن موسی الکاظم علیه السلام و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی در معدن پروده طبس حضور خواهد یافت.

پست قبلی
کدام گروه از افراد به پایان زندگی خود فکر ...
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد