×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

رویداد آموزشی امت تحول با رویکرد جدید برگزار شد

  • 50
  • 0
25شهریور
رویداد آموزشی امت تحول با رویکرد جدید برگزار شدرویداد آموزشی امت تحول با رویکرد جدید برگزار شد
این رویداد آموزشی با هدف توانمندسازی کنشگران اصلی و محوری محلات هدف قرارگاه تحول اجتماعی در راستای اقدام اثربخش با حضور فعالین اجتماعی از محلات اوزینه، انجیراب، قلعه حسن، کوی عرفان و چناران گرگان و همچنین ترک محله ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه تحول اجتماعی، رویداد آموزشی امت تحول با حضور کنشگران اجتماعی محلات هدف استان های گلستان و مازندران طی سه روز در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد. هدف این رویداد آموزشی توانمندسازی کنشگران اصلی و محوری محلات هدف قرارگاه تحول اجتماعی در راستای اقدام اثربخش بوده است. در این رویداد که فعالین اجتماعی از محلات اوزینه، انجیراب، قلعه حسن، کوی عرفان و چناران گرگان و همچنین ترک محله ساری شرکت کرده بودند به ارائه فعالیت های اثربخش خود در محلات پرداخته و سپس با هدف آموزشی با ابراهیم نورمحمدی، مسئول قرارگاه تحول اجتماعی حول اثربخشی گفت و گو کردند.

باز خوانی هفت جلسه محرمانه آسیب های اجتماعی در محضر رهبر معظم انقلاب، مراحل پنج گانه تمدن نوین اسلامی، سیر تحول گام اول انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و حکمرانی حلقه های میانی عناوینی بود که در روز دوم آقایان مسعود معصومی، حجت الاسلام محسن محمدی به ارائه آن پرداخته و در ادامه سالار شفق حول اثربخشی و تنظیم گری بین مردم و دستگاه ها مباحثی را مطرح کرده و آخرین بخش روز دوم نیز دکتر عباس مومنی  از ترسیم وضع موجود تا مطلوب از طریق شناسایی ارائه ای داشتند. ده عرصه تحولی، لزوم تحول محله از دیگر مباحثی بود که محمدعلی معروفی به ارائه آن پرداخت.

روز سوم نشست پس از گفت و گو حول تدقیق تعریف مساله آسیب های اجتماعی و گفتمان حرکت عمومی و ارائه طرح همیاری خانواده توسط حجت الاسلام توحیدی منش و باشگاه نوجوانان تحول توسط حجت الاسلام موسوی و خانم بیگدلی، کنشگران هر محله می بایست برای وارد شدن و کشف نیاز های مخاطبین یک مجموعه مردمی از محله خود ایده پردازی می کردند و در انتهای برنامه های روز سوم هر گروه سه دقیقه فرصت داشت ایده خود را ارائه دهد. ارائه تیم ها و سخنرانی اختتامیه آقای نورمحمدی پایان بخش این رویداد آموزشی بود.

پست قبلی
لزوم تعریف ساختار مستقل برای حوزه جوانان ...

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد