×

در یک نگاه

همایش و رویداد ها
درباره تحول

قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سال 1397 با هدف تلاش در جهت تحقق پیشرفت، عدالت و مقابله هوشمند با آسیب های اجتماعی و همچنین بستر سازی جهت نقش آفرینی مردم در حاشیه شهر ایجاد شد و در سه حوزه پیشگیری از آسیب ها، مقابله با آسیب ها و توانمند سازی و بازآفرینی فرهنگی اجتماعی حاشیه شهر فعالیت خود را در چهار استان آغاز کرد.

رسانه تصویریمشاهده آرشیو

  • تستتتتتتتت

    تستتتتتتتت

    49 05اسفند
  • تست

    تست

    50 05اسفند
  • گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    گزارش تصویری تشییع پیکر شهید

    412 07خرداد
  • دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، محب مفرط و مبغض مفرط!

    317 10اردیبهشت

معضلات حاشیه نشینی

  • 524
  • 0
7اردیبهشت
معضلات حاشیه نشینیمعضلات حاشیه نشینی
رفع بسیاری از معضلات حاشیه نشنی از اختیارات شورای شهر خارج است.


کاوه فلک الافلاکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از دلایل مشکلات کنونی حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر اراک افزایش مهاجرت‌های بی رویه به این شهر در سالهای اخیر است.

وی با اشاره به اینکه، متأسفانه در حل و رفع بسیاری از مشکلات حاشیه نشینی، مدیریت شهری اختیار عمل ندارد، افزود: بسیاری از مشکلات امروز حاشیه‌نشینی اراک به خصوص در کوی امام علی (ع) از حوزه اختیارات شورای شهر خارج است و نمایندگان مجلس و مقامات دولتی باید آنها را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورا شهر اراک ادامه داد: شورای اسلامی شهر اراک، در راستای کاهش مشکلات حاشیه نشینی گام‌های برداشته است و در همین راستا بر خود واجب دانسته تا سلسله جلسات بررسی نیازهای شهروندی در محله‌های حاشیه شهر را برگزار کند تا بر اساس یک آگاهی مناسب در جهت رفع آنها تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

فلک الافلاکی بیان کرد: شورای شهر با جدیت به دنبال آن است، اموری که توسط شهرداری در مناطق حاشیه شهر قابل حل باشد را پیگیری کند و در این زمینه قطعاً از مشورت‌های شهروندان بهره خواهد برد.

#قرارگاه_مردمی_تحول_اجتماعی
#ما_هم_محله_شماییم

پست قبلی
زندان قزل حصار کرج
پست بعدی
برگزاری رویداد به رسم خادمی

نوشته های مشابه

نظرات شما

استفاده از مطالب تحول اجتماعی برای مقاصد اجتماعی و فرهنگی با ذکر منبع بلامانع است.
كليه حقوق اين سايت متعلق به تحول اجتماعی مي باشد