فقط امام زمان(عج) ما را یاری کند

تحول اجتماعی؛ سجاد اسماعیل زاده مسئول قرارگاه تحول اجتماعی  استان بوشهر با بیان اینکه  به ۷۰الی۸۰٪ آسیبهای استان  اشراف دارد گفت: برای شناخت صحنه و بررسی میدانی آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت و همچنین فرصت‌ها و تهدیدها در محلات از شورای محله، امام جماعت، بسیج ، معتمدین و بزرگان محل کمک گرفته ام.

او افزود: مدل شناسایی ما هم به شیوه سنتی است و هم نظام حال کار می‌کنیم. چون در هر نقطه ی هدف باید مطابق با آداب و رسوم همان محل رفتار کرد .

اسماعیل زاده گفت: همه آسیب‌های مرتبط با حاشیه نشینی درمحلات ما وجود دارد حال برخی کمتر و برخی بیشتر است ولی مساله مهم این است که متاسفانه این آسیب ها هستند. فرصت ها در محلات حاشیه شهر کم است و امکانات هم نهایتا ۲۰٪.

این فعال اجتماعی حضور مردم را در همه صحنه‌ها پررنگ دانسته و گفت : مردم هم در محلات و غیراز محلات خدایی کمک می‌کنند و تا آنجایی که بتوانند وارد میدان می‌شوند و در کنار ما هستند. ولی به دليل محسوس نبودن عملکرد نهادهای مردمی در خصوص آنها قضاوتی نمی توانم کنم.

اسماعیل زاده در خصوص همکاری ارگانها و سازمان‌ها گفت : بنده تا کنون هیچ همکاری ای از سوی ارگانها و سازمانها ندیدیده ام.

مدیر قرارگاه تحول استان بوشهر بهترین راهکار برای کاهش اصلی ترین آسیب استان را همراهی مردم با یکدیگر دانسته و گفت : باید دست به دست هم بدهیم و در کنار هم و با کمک هم با یاری خدا و اهلبیت علیه السلام میشود ان شاءالله این آسیبها را کم کرد یا بهتر بگویم حتی می شود آسیبها را صفر کرد و باید دستگاه های نظارتی و دولتی یک حرکتی را آغاز کنیم و همراه ما باشند ولی متاسفانه تا با اداره جات مواجه میشویم اول باید نامه و حکم نشان بدهیم تا شاید کمی به خودشان اجازه بدهند و در لیست کارهایشان بگذارند و به قول خودشان در اسرع وقت به کار شما رسیدگی می‌شود. فقط امام زمان کمک کنه و ما را یاری کنه ان شاءالله

ارسال شده در یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱ قبل از ظهرتوسط admin