توصیه مقام معظم رهبری بر کمک به نیازمندان/کمک به افراد نیازمند ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل از فارس، بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) درآیین سراسری قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) بیان داشت: این آیین اقدام بسیار با ارزشی بود که صورت پذیرفت  و چقدر زیبا است که چنین آیینی در خانه امام عصر (عج) صورت گرفت.

وی گفت: این هدیه امسال به نیازمندان داده می شود و از دو جهت پیام دارد نخست آنکه روز عید قربان است و این یک هدیه است و دوم آنکه مزین به نام زمان است که این بسیار گرانقدر و با ارزش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به پیشنهادی درباره جمع آوری نذر برای امام عصر (عج) اظهار داشت: پیشنهادی داده اند که پایان هر ماه اعلام برای کمک های مردمی با نام امام زمان قربانی برای نیازمندان جمع آوری شود. آن قدر رسیدگی به نیازمندان توصیه شده است که می بینید رهبر انقلاب توصیه ای به کمک مردمی در رزمایش‌های همدلی و کمک‌های مومنانه دارند.

بختیاری با اشاره به خاطره ای از دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی بیان داشت: در دیداری با آیت الله صافی گلپایگانی گزارشی به ایشان ارائه کردیم. ایشان فرمودند در گوشه دفتر یادداشت کنید که آن جایی که گره ای از کار نیازمندی باز کردی و کمکی به آن‌ها کردی و چهره آنها بشاش و شاد شد آن جا من را دعا کنید. ایشان با آن عظمت علمی این تاکید را داشتند و امروز همان روز است و خوشا به حال شما‌ و این کار ارزشمند است

ارسال شده در سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۶ بعد از ظهرتوسط امیرمسعود رائیج