1400 کیلو تریاک در کنگان بوشهر شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد تحول اجتماعی و به نقل از ایسنا،اکبر احمدی روز پنجشنبه به رسانه ها گفت:در پی تحقیقات و انجام اقدام های  دقیق اطلاعاتی و تسلط بر یک باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر در شهرستان کنگان با دستور دادستانی این باند زیر ضربه اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان بوشهر صورت پذیرفت.


وی بیان داشت: درطی انجام این عملیات هزار و چهارصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت خیلی حرفه ای در بین کندوهای عسل در وانت نیسان جاساز شده بود، شناسایی و توقیف شد و درطول انجام این عملیات چهار متهم دستگیر و یک خودروی پژو پارس دیگر نیز توقیف شد.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان با اشاره به انتقال متهمان پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت به زندان، افزود: تیم یاد شده هدفشان انتقال این محموله به استان‌های مرکزی کشور را بود که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اسیر شدند.

وی اظهار کرد:مبارزه بی وقفه و شناسایی محموله های سنگین مواد مخدر طی مدت زمانی یک سال اخیر بیانگر جدی بودن و اهتمام ویژه برای مقابله با سود جویان مواد مخدر و عواملی که باعث کم شدن امنیت در شهرستان کنگان می باشد

ارسال شده در شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۸ قبل از ظهرتوسط امیرمسعود رائیج