اورژانس اجتماعی در جعفرآباد قم آغاز به‌کار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از  گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم افتتاحیه اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در شهرستان جعفرآباد صبح امروز با حضور ذبیح‌الله عبداللهی سرپرست فرمانداری، حجت‌الاسلام حسینعلی دهقانی امام جمعه، مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم و معاونان و مسؤولان بهزیستی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن قدردانی از همکاری مسؤولان جعفرآباد برای استقرار اداره بهزیستی این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه خدمات اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی گام‌های مناسبی در این شهرستان برداریم.

وی با اشاره به نیاز شهرستان جعفریه به گسترش خدمات بهزیستی و ممانعت از تردد جامعه هدف به مرکز استان از تلاش بهزیستی در راستای ارتقای سطح خدمات با همکاری خیرین شهرستان خبرداد.

پهلوانی از پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی اولین مرکز نگهداری شبانه روزی توانبخشی معلولان در شهرستان جعفرآباد یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این شهرستان اتفاقات جدیدی را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 400 پرونده توانبخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و مددجویان  از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادین در بخش و دو مرکز هم در جاده قم جعفریه به ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند. 

همچنین، ذبیح‌الله عبداللهی سرپرست فرمانداری جعفرآباد با اشاره به ضرورت استقرار ادارات مختلف در این شهرستان شهرستان گفت: توسعه خدمات اداری و دولتی به مردم با همکاری مسؤولان استان دنبال می‌شود.

وی از مسؤولان شهرستان جعفرآباد درخواست کرد که در راستای کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نهایت همکاری را با بهزیستی و کارشناسان اورژانس اجتماعی داشته باشند.

ارسال شده در شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸ قبل از ظهرتوسط مجتبی کدیی