معاون استاندار تهران: وحدت نیاز امروز ما برای رفع مشکلات مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحول اجتماعی به نقل از ایرنا عبدالرضا چراغعلی روز شنبه در آئین معارفه شهردار جدید پاکدشت که در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش دارد که با تحمیل سخت‌ترین تحریم‌ها که حتی نظیر آن در دوران هشت سال دفاع مقدس رخ نداد، اقتصاد مردم را در هم شکند، مدیریت کشور بسیار سخت و دشوار است.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند که با محاصره سخت اقتصادی، شرایط دولتمردان را برای اداره امورکشور سخت و غیر ممکن کنند تا مردم از اصول خود عقب نشینی نمایند که یقینا با تلاش مسوولان و همراهی و پایداری مردم، تمامی این توطئه‌ها با شکست همراه خواهدشد.

وی اظهار داشت: شرایط سخت پیش روی کشور، بیش از گذشته همدلی، وفاق و یکرنگی مردم و مسوولان را ایجاب ‌کند، امروز زمان مناسبی برای صف‌بندی و خط‌کشی بین جریانات مختلف نیست، موضوعی که رئیس جمهوری نیز در همین ایام کوتاه که جهادی وارد میدان شدند، بر آن تأکید دارند.

چراغعلی گفت: تمامی اعضای شورای اسلامی و شهردار باید در پیشگاه خداوند متعال و شهدا برای خدمت به مردم هم قسم شوند و جز به رفع مشکلات مردم به چیزی دیگری نیاندیشند.

وی افزود: کار روزمره بدون حضور ما مسوولان نیز انجام می‌شود، مهم این است که تصمیم‌گیری و اقداماتی ماندگار برای جمهوری اسلامی و برای نسل‌های آینده انجام دهیم تا این اقدامات برای همگان اثربخش باشد.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: شهرستان پاکدشت، پایتخت گل و گیاه کشور است و این برند باید در تمامی ابعاد این شهرستان، خود را به خوبی نمایان کند تا این مهم، منشاء تحولات مهم عمرانی نیز شود.

وی با اشاره به چهلمین سال تأسیس شهرداری در پاکدشت گفت: چهلمین سالگرد تأسیس شهرداری در پاکدشت باید به جشن توسعه و امید در اجرای پروژه‌های مختلف شهری تبدیل شود و در این مسیر، ظرفیت مدیریت استان نیز در اختیار مردم این شهر قرار می‌گیرد.

چراغعلی افزود: در هزاره سوم، شهرداری از یک سازمان خدماتی عمرانی، به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است، اگر بهسازی معابر و حفظ فضای سبز به پیمانکاران واگذاری می‌شود، شهرداری باید رأسا در حوزه مسائل اجتماعی و مقابله با آسیب‌هاف رسیدگی به امورات خانواده معظم شهدا، توجه به کودکان کار و زنان سرپرست خانواده ورود کرده و نسبت به رفع معضلات اقدام نماید.

در این مراسم ، حمیدرضا شیخ‌ویسی به عنوان شهردار جدید پاکدشت معرفی شد.

شهرستان پاکدشت به سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

ارسال شده در یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۱ بعد از ظهرتوسط مجتبی کدیی