واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی کشور آغاز می‌شود

دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان افزود: با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی های چشمگیری در این بخش هستیم و روز گذشته / چهارشنبه / بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این میزان ثبت رکورد جدیدی محسوب می شود. با ورود محموله های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.

وی تاکید کرد: در مدت کمی که از شروع فعالیت دولت سیزدهم می گذرد مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.

عین اللهی با بیان اینکه روند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شمار پایگاههای واکسیناسیون نیز در کشور تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه مسوولیت حوزه بهداشت و درمان را بسیار خطیر و حساس بیان کرد و گفت: با اقدامات انجام شده از سوی کادر بهداشت و درمان و جهادگران عرصه سلامت شاهد مدیریت این بیماری و کاهش آمار فوت بیماران کرونایی در استان هستیم.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: با افزایش جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا شمار پایگاههای واکسیناسیون استان نیز به ۲ برابر افزایش خواهد یافت و هم اکنون استان به این لحاظ در وضعیت مناسبی نسبت به کشور قرار دارد.

ارسال شده در پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۹ بعد از ظهرتوسط علی سعادت